Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen matkustellut paljon, käynyt lähi-idät, Afrikassa jne .Kysyttävää?

Vierailija
29.10.2013 |

vastaan mielelläni.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään matkakohde ei tule tutuksi mitenkään jollain alle 1-2 viikon matkalla, työttömänä on aikaa nini matkaillut aina 1KK-6kk ja sittenkin voi sanoa että jää puolet todellisesta maasta tutustumatta saatika nähäd oikeaa paikallista elämää.

Tällaiset 4pvä-2viikon matkat ovat vain pikalomia joita ei voi edes kunnon lomiksi sanoa vielä.ja suhteettoman kalliita esm, matkatoimistojen kautta, halvinta on omat lennot netistä ja olla niinkauan kuin viisumi riittää. siten jopa tutustuukin maahan jotenkin edes.

Vierailija
2/42 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen kommentoija! Olen reissannut joka vuosi yhden pidemmän n~reilu 2kk kestävän matkan ja sekin tuntuu vain pintaraapaisulta. Toki pystyn tutustumaan paikalliseen elämänmenoon, mutta harvoin pysyn samassa paikassa koko tuota 2kk vaan kiertelen ympäriinsä. Eli todellisuudessa vietämme joissain kaupungeissa/paikoissa vain päiviä. 

Kierrettynä:

Intia,

Thaimaa x3

Kambodzha x2

Laos

Kiina

Malesia

Singapore

+eurooppaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ollut matkojesi tarkoitus? Kuinka pitkiä aikoja?

Vierailija
4/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Afrikassa olet ollut?

Vierailija
5/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen käynyt lähi-idässä (Turkki) ja Afrikassa (Etelä-Afrikassa). En halua kysyä mitään.

Vierailija
6/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla ilmaston tuhoaja.

Ja itsekkäistä ja täysin turhista syistä

Vierailija
7/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiinnostunut eri kulttuureita ja maista, ei muuta tarkoitusta. Matkojen pituus vaihtelee 4 päivästä viikkoon.
ap

Vierailija
8/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Etelä-Afrikassa, Ghanassa, Gambiassa ja Zimbawessa. Turkki ei ole lähi-itää, eli Libanonissa, Jordaniassa ja Syyriassa olen käynyt myös.

ap

Vierailija
9/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessako maassa olet kaikkaan matkustellut? Miksi matkasi ovat olleet noin lyhyitä? Oletko mielestäsi saanut kattavan käsityksen kulttuurista, kun olet oleskellut jossain maassa viikon?

Vierailija
10/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele matkakohdetta viikoksi. Lämmin täytyy olla, ei kovin pitkä lento. Tasokas, mutta silti suht edullinen.

Israel? Marrakech?

Vierailija
11/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minä varsinaisesti tutki niitä kulttuureja, joskus olen ollut parikin viikkoa .. esim Kiinassa ja E-Afrikasssa olin 10 päivää. Haluan matkustella paljon ja kuitenkin säästää rahaa, joten olen useimmiten maassa vaan tuon ajan. Euroopaan olen tehnyt vain näitä lyhyitä vierailuja. Seuraavaksi lennän Joulukussa Japaniin ( Tokio) ja olen siellä 7 päivää.
ap

Vierailija
12/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon känyt lähi-idässä mm. Kuwaitissa, Arabiemiraateissa ja Bahrainissa. Myös Thaimaa on käyty sekä Venäjälläkin muutamassa kolkassa. Afirikassa oon käynyt parissa maassa myös, sekä on tullut kierreltyä Usassa ja tietysti Eurooppassa ristiin rastiin. Haaveena vielä matka Australiaan.

Empä oikeastaan keksi sulta nyt just mitään kysyttävää, tuosta Australiasta olisin voinut jotain kysäistäkin. 

Vierailija
13/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.wikipedia.org/wiki/L%C3%A4hi-it%C3%A4

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:53"]Olen käynyt Etelä-Afrikassa, Ghanassa, Gambiassa ja Zimbawessa. Turkki ei ole lähi-itää, eli Libanonissa, Jordaniassa ja Syyriassa olen käynyt myös. ap[/quote]

Vierailija
14/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea suositella kun en tiedä millainen matkustaja olet, mikä on matkakassasi. Lämmintä on monessa paikassa. Israelin maahantulo tarkastukset saattavat väsyttää heti ennen kuin maahan edes päässyt. Hyvin, hyvin kaunis maa, mutta varauksetta ei voi suositella. Liikaa sotilaita ja turvatarkastuksia.
ap

Vierailija
15/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo matkasi olleet valmismatkoja? Matkojen pituudesta voisi niin päätellä...

Vierailija
16/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:06"]vaikea suositella kun en tiedä millainen matkustaja olet, mikä on matkakassasi. Lämmintä on monessa paikassa. Israelin maahantulo tarkastukset saattavat väsyttää heti ennen kuin maahan edes päässyt. Hyvin, hyvin kaunis maa, mutta varauksetta ei voi suositella. Liikaa sotilaita ja turvatarkastuksia. ap[/quote]

mitä siellä maahantulotarkastuksissa sitten on, kun niin väsyttäviä ovat

Vierailija
17/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta sait pahimmat mahataudit?

Vierailija
18/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ole käynyt Australiassa 1989. Eli siitä on aikaa, mutta voit toki kysyä. En suosi turistikohteita, olen omatoimimatkailija.
Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä ettei Turkki ole lähi-itää vaan osa Eurooppaa.
ap

Vierailija
19/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä pätemisaloituksia.

"Keitin tänään kanamunat ja ne eivät palaneet pohjaan, mitä haluaisit kysyä minulta"

Vierailija
20/42 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, sinun mielipiteesihän se asian ratkaisee.[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 14:09"]Olen kyllä edelleenkin sitä mieltä ettei Turkki ole lähi-itää vaan osa Eurooppaa. ap[/quote]