Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko outoa että äitini teki YO-kokeen päivän syntymäni jälkeen?

Vierailija
11.09.2020 |

Hän oli siis raskaana minun kanssani ja synnytti mut päivän ennen kirjoituksiaan. Jotenki hän pystyi kirjoittamaan siellä sairaalassa. Äitini oli siis melkein 20v silloin ja tämä tapahtui vuonna 2005

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tuollaisesta tapauksesta joskus lehdestä. Jos se ei ollut äitisi, niin joku toinen.

Vierailija
22/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outoa, että päivä synnytyksen jälkeen on jaksanut enemmän kiinnostaa kirjoitukset kuin oma lapsi.

Naista ilmeisesti kiinnosti myös synnytyksen jälkeinen elämä opiskeluineen päivineen. Hieno juttu, kun voinnin puolesta pystyi. Vauvahan oli ammattilaisten hoivissa muutaman tunnin ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan reipasta toimintaa kyllä! On se synnyttäminen sen verran kova rasti että vaatii sitkeyttä tehdä vielä kirjoitukset siihen perään. Kouluttautuiko hän vielä eteenpäin? Miten hänellä menee nykyään?

Menee ihan hyvin kai ja kyllä on maisterin tutkinto nykyään

Vierailija
24/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole outoa. On niitä synnyttäessä kirjoittajiakin. Koe on silloin kun on koepäivä. Et valmistu jos et suorita koetta hyväksyttävästi.

Voi kirjoituksiin kai saada lykkäyksen jos on painava syy. Tuo synnyttäminen on varmaan tarpeeksi painava syy.

Vierailija
25/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh taas vääntänyt yhden yhteiskunnan elätin lisää siihen itsensä kylkeen.

Eikä ole

Vierailija
26/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hage kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläkin oli kevyt, lähes mukava synnytys. Ei ollut repeymiä ja olin nuori synnyttäjä.

Mun synnytys kesti tosi pitkään, mutta olin nuori (19 v) ja seuraavana aamuna olisin pystynyt vaikka mihin. Toisena aamuna läksin kotiin. Vauva joutui  tosin jäämään sairaalaan, kun syntyi sen verran aikaisin, mutta vietin sitten hänen kanssaan päivät sairaalassa. Tämä oli 70-lukua eikä edes äiti saanut yöpyä sairaalassa. Onneksi ei montaa päivää joutunut olemaan ja sain pikkuisen luokseni.

Sä huijaat. Äitini on synnyttänyt 60-luvulla, 70-luvulla ja 90-luvulla ja olen monen monituista kertaa kuullut samat stoorit kuinka 60-70--luvuilla äitiä ei päästetty sairaalasta kotiin kuin vasta viikon päästä synnytyksestä. Kukaan ei lähtenyt aiemmin kotiin.

Vierailija
28/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei outoa. Äitisi on päättäväinen ja älykäs nainen. Ehkä asiasta silloin kohistiin mutta jälkeenpäin ihailtiin. Tiedän.

Vierailija
29/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan reipasta toimintaa kyllä! On se synnyttäminen sen verran kova rasti että vaatii sitkeyttä tehdä vielä kirjoitukset siihen perään. Kouluttautuiko hän vielä eteenpäin? Miten hänellä menee nykyään?

No sittenhän asiat ovat ihan hyvin.

Vierailija
30/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän asiat ovat ihan hyvin.

Jep

Vierailija
31/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ihan täsmää jos äiti on ollut melkein 20-vuotias ja tämä on tapahtunut vuonna 2005. 

Vierailija
32/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit jo toisella sivulla ja vasta yksi kommentti jossa on huomattu ettei tässä provossa edes vuosiluvut voi pitää paikkaansa. Helpolla saa näköjään palstalaiset lähtemään mukaan provoon.

Vierailija
33/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ihan täsmää jos äiti on ollut melkein 20-vuotias ja tämä on tapahtunut vuonna 2005. 

No se on nykyään 35v?

Vierailija
34/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ala-ikäset on vauvapalstal?

Vierailija
35/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ala-ikäset on vauvapalstal?

En ole täällä kovin usein mutta tämä kysymys tuntui sopivan tänne

Vierailija
36/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paha, jos on kunnon pohjatyön tehnyt opinnoissa. Lukuloma on laiskureille.

Vierailija
37/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin samana päivänä, klo 00:13 synnytin ja lääkärini avustamana kirjoitin seuraavana pvänä, kirjoitukset alkoivat klo 9:00 siihen aikaan. Kirjoitin kolme ”ällää” ja kaksi ”eetä”. Nyt olen jo onneksi eläkkeellä. Syntynyt on korkeassa asemassa, maata en kerro.

Vierailija
38/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paha, jos on kunnon pohjatyön tehnyt opinnoissa. Lukuloma on laiskureille.

Äiti on kova opiskelemaan nii oli jo kerrannut ajat sitten ennen mitään lukulomia

Vierailija
39/45 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit jo toisella sivulla ja vasta yksi kommentti jossa on huomattu ettei tässä provossa edes vuosiluvut voi pitää paikkaansa. Helpolla saa näköjään palstalaiset lähtemään mukaan provoon.

Niin sun kommentti. Taidat olla vähän tyhmä. Miksi joku ei olisi voinut olla melkein 20 v vuonna 2005? 1985-1986 syntyneet oli.

Vierailija
40/45 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ollutkaan se, jonka tunsin. Tiedän erään lestadiolaisäidin, joka aiemmin kirjoitti synnytyslaitoksella. Ei siis mitenkään tavatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi