Lastensuojeluilmoituksen tekeminen Lempäälä
Ystäväni on jo pidempään miettinyt lastensuojeluilmoituksen tekemistä.
Kehotin kyllä tekemään, kun itsekin olen kylässä käydessä katsellut erään perheen touhuja, ystävän ikkunasta näkee perheen asunnon etupuolelle ja väkisinkin näkee mitä perheessä tapahtuu.
Ystäväni ei halua tehdä nimellä, johon on painavat syyt.
Kuinka ilmotuksen voi tehdä nimettömänä? Ja mistä voi tietää lasten nimet + syntymäajat?
Kommentit (24)
Kävin katsomassa netissä, mutta katsomassa nimettömänä siellä ei onnistu?
Aloittaja
Kyllä pitäisi onnistua. Mitä siellä siis tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Pienet alle kouluikäset lapset leikkii tulitikuilla tai sytkillä. Lapset pissailee mihin sattuu. Lapset ovat useamman kerran meinanneet jäädä auton alle, myös minun autoni.
Vähän aika sitten perheessä tapeltiin kauan. Uhattiin tappaa ja onneksi lopulta poliisi tuli paikalle.
Kaikkea sellaista
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet alle kouluikäset lapset leikkii tulitikuilla tai sytkillä. Lapset pissailee mihin sattuu. Lapset ovat useamman kerran meinanneet jäädä auton alle, myös minun autoni.
Vähän aika sitten perheessä tapeltiin kauan. Uhattiin tappaa ja onneksi lopulta poliisi tuli paikalle.
Kaikkea sellaista
Aloittaja
Heistä on tehty jo lasu jos poliisi kävi siellä
Tee ilmoitus omalla nimelläsi. Perheelle, jota ilmoitus koskee, nimeäsi ei paljasteta.
Vierailija kirjoitti:
Tee ilmoitus omalla nimelläsi. Perheelle, jota ilmoitus koskee, nimeäsi ei paljasteta.
En suosittele! Ette oo törmänny virkamiehiin jokka möläyttelee tai kertoo liikaa asioita joita ei pitäs? Kyl mä vaan.
En ymmärrä mikä ongelma on tehdä ilmoituksia omalla nimellä jos selvästi on epäkohtia. Itse en ainakaan pystyis elämään sen asian kanssa, jos tietäisin epäkohdat, enkä toimisi ja lopulta tapahtuu jotain karmeaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mikä ongelma on tehdä ilmoituksia omalla nimellä jos selvästi on epäkohtia. Itse en ainakaan pystyis elämään sen asian kanssa, jos tietäisin epäkohdat, enkä toimisi ja lopulta tapahtuu jotain karmeaa.
Etköhän ymmärtäisi, jos vastassa olisi taposta tuomion saanut ym.
Aloittaja
Nimettömät lasut pitää kieltää lailla. Naapureiden kyttäilykin pitäis kieltää
Huvittavaa miten kerrot että muka "ystäväni naapuri" vaikka valittaja ja lasuin suunnittelija olet sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etköhän ymmärtäisi, jos vastassa olisi taposta tuomion saanut ym.
Aloittaja
No huh, tappajakin vielä.
Voin kuvitella...
Vai lapset pissailee pihalla??? Ilmeisesti olet nähnyt pienen pojan pissaavan omalla pihallaan. Entäs sitten?
Minä se olen nähnyt jopa aikuisen miehenkin pissaavan omalla pihallaan. Meidän pihalla minun mies. En tehnyt ilmoitusta poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Nimettömät lasut pitää kieltää lailla. Naapureiden kyttäilykin pitäis kieltää
Huvittavaa miten kerrot että muka "ystäväni naapuri" vaikka valittaja ja lasuin suunnittelija olet sinä itse.
Niinpä, voisin itsekin miettiä lastensuojeluilmoituksen tekemistä. Ei oikein taida olla riittävästi itse nähtyä fakta. Varsinkin, jos on paikkansapitävä, että poliisi on ilmoittanut sos. viranomaisille.
Onko kyseessä kyttääminen, jos haluaa oleilla takapihalla ja väkisinkin kuulee ja näkee vähemmän miellyttävä?
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vai lapset pissailee pihalla??? Ilmeisesti olet nähnyt pienen pojan pissaavan omalla pihallaan. Entäs sitten?
Minä se olen nähnyt jopa aikuisen miehenkin pissaavan omalla pihallaan. Meidän pihalla minun mies. En tehnyt ilmoitusta poliisille.
No nyt on kunnon w_hite_trash meiningit tulilla! HYI oksennus.
Ei kauheesti jonku linnakundin elämää tekis mieli munkaa puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
No huh, tappajakin vielä.
Voin kuvitella...
Ootsä noin pihalla kaikesta? Tossa ei oo mitään uutta ja outoo kun miettii et muksujen hoito on tota luokkaa. Montakoha muksuu siä on?
utelee ja kysyy miksi alapeukkuja?
Tehdäänkö siitäkin lasu, kun mies pissaa omalle pihalle.
Riittää osoite. Nimettömänä voi soittaa.