Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus ja ruumiineritteiden hajut

Vierailija
29.10.2013 |

Uudelleensynnyttäjä olen, mutta kun edellisestä raskaudesta on kulunut jo liki 10 vuotta, olen autuaasti unohtanut joitain näistä raskauden iloista.

Järkytyksekseni olen huomannut parin viime viikon aikana alkaneeni haista. Milloin hielle, milloin alapään eritteille, näiden yhdistelmälle tai milloin millekin. Pahalle joka tapauksessa. Pidän hygieniastani huolta, käytän saippuaa ja deodoranttia. Mutta mikähän hemmetti siinäkin on, että jo tunti suihkun (ja deodorantin levityksen) jälkeen haisen kuin eltaantunut silakka, hiellä höystettynä? Mitään tulehduksiakaan ei ole.

Ja vielä suurempi kysymys, koska tämä oikein loppuu? Nyt menossa rv 25+4. Sen verran kuin hatarasti muistan, imetysaikana sitä vasta pahalle haiseekin? Hien lisäksi kun haisee ihanasti se maito, joko tuoreena tai hapantuneena. Argh mä en kestä.

Kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk

Vierailija
2/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, kyllä. Itse huomasin,että hiki alkoi haista synnytyksen jälkeen. Ennen en edes hikoillut kuin urheillessa... Enkä tiedä, koska tämä loppuu, koska tilanne on ns. päällä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäspesifinen vagiitti. Mene lääkäriin. Ei edes raskaana tarvitse haista sillille.

Vierailija
4/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt lääkärissä viime viikolla ennenaikaisten supistusten takia. Silloin otettiin emättimestä tulehdusnäytteet. Näyte oli puhdas. Ei siis ole tulehduksia. 

Okei, sillin haju oli kyllä liioittelua. Mutta joka tapauksessa haisen erilaiselta kuin ennen. Ja emätineritteet tuoksuvat voimakkaammin kuin ennen. Samoin se hiki, joka on suurin ongelmani.

-ap

Vierailija
5/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni nuo vaivat on tulleet vasta nyt loppuraskaudessa. Pari viikkoa sitten muutamana päivänä huomasin selkeästi hikoilevani enemmän kainaloista ja se hiki haisi, huh! Normaalisti en hikoile juuri lainkaan edes liikkuessa. Nyt tuota ongelmaa ei taas ole onneksi ollut. Lantionpohjan lihakset on selkeästi löystyneet, jonka seurauksena on jonkinasteista virtsankarkailua. Sekös sitten on mukavaa, kun pikkuhousut haisee pissalle. Niitä saakin usein vaihtaa puhtaisiin kesken päivän. Pikkuhousunsuojia en viitsi käyttää, koska alapään kuuluu saada hengittää. Lisääntynyt valkovuoto ei ainakaan helpota asiaa... Rv 34+3 menossa, joten ei tätä onneksi enää kauaa kestä!

Vierailija
6/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut saman, tosin raskaus menossa vasta viikolla 13. Kuvittelin sen johtuvan vain siitä että hajuaisti on todella herkistynyt ja haistan kaikki pahat hajut ainakin kymmenen kertaa tarkemmin kuin ennen.

Vierailija
7/8 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas huomannut sen, että hikeni haisee erilaiselle. Hieman makeahkolle. Olen nyt raskausviikolla 38.

Vierailija
8/8 |
26.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tietääkseni en ole raskaana, mutta olen huomannut että haisen nykyäään. samalla lailla jo pari tuntia suihkun jälkeen... käytämme kyllä ehkäisyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan