Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä kaunis, hieman vanhempi nainen, miksi et ota nuorta/nuorempaa kilttiä miestä itsellesi?

Vierailija
11.09.2020 |

Kiltit miehetkin kaipaavat naisen rakkautta, hellyyttä ja lämpöä. Monet nuoret kiltit miehet ovat kokeneet jo nuoresta iästä huolimatta elämän raadollisuuden varsinkin naismarkkinoiden suhteen ja tarvitsisivat jonkun ymmärtäväisen naisen itselleen.

Voisitko sinä kaunis, itsestäsi huolta pitänyt ja pitävä 30-40-vuotias nainen ottaa vaikka jonkun parikymppisen kiltin miehen itsellesi? Varmasti nostaisi tämän kiltin miehen itsetuntoa ja tyytyväisyyttä elämään valtavasti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti parikymppinen poika rakastajana kuulostaa hieman liian kesyltä. Krooh! Äiti-poika -fiksaatio aloittajalla?

Luulen, että nuoristakin naisista voisi löytyä kiltin miehen haluavia, mutta täyttääkö ne sun ulkonäkövaatimukset??

Vierailija
22/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin duunin 30 vee jannua, en kelvannut. T. 40 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan miehen, en parikymppistä mieslasta.

Vierailija
24/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin jo. 😊 Sen lisäksi, että hän on kiltti on hän myös fiksu, treenattu ja komea yliopisto-opiskelija jolla selkeät tavoitteet elämässään. Kultakimpale jonka sattumalta löysin kivisen tieni varrelta. Rakastan.

En minäkään kovin iäkäs ole, mutta merkittävästi vanhempi ja lapset tehnyt nainen.

Vierailija
25/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin harkita ottavani viisi vuotta nuoremman, jos olisin vapaa ja miehen tarpeessa.

Vierailija
26/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniina naisena saan oman ikäisiä ja hieman varttuneempiakin herrasmiehiä seurakseni, en tarvitse toimia äidinkorvikkeena kellekään. 

Varttuneempia saa kyllä kaikki ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
27/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvinkin ottaa, mutta kriteerit on kyllä aika taivaissa. Kiltin haluan ehdottomasti, mutta myös älykkään ja hyvin omillaan toimeen tulevan. En halua mitään mieslasta riipakseni. Ja saman katon alle en missään nimessä.

t. Laatunainen 48

Vierailija
28/28 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko sinä kiltti mies itse ajatella, että myös rumat ja itsestään vähemmän huolta pitäneet naiset tarvitsisivat jonkun ymmärtäväisen miehen itselleen? Varmasti nostaisi heidän itsetuntoaan ja tyytyväisyyttään valtavasti.

Naisen ainoa tehtävä on olla kaunis. Jos ei siihen kykene niin on turhake.

Naisen ainoa tehtävä on synnyttää.

Ja miehen tehtäviä ovat sitten renkaanvaihdon lisäksi kotityöt, lapsenkasvatus, vaatteiden ostaminen lapselle, vanhempainvarteissa ja oppimiskeskusteluissa istuminen, viikkorahan antaminen, kuskaaminen harrastuksiin jne.?

Voi hitto, minä taidan olla mies. Nyt tuli identiteettikriisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi