Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilkas mielikuvitus on ihana asia!

Vierailija
29.10.2013 |

Kenellä teistä on vilkas mielikuvitus? Miten se ilmenee?

Elämä on paljon rikkaampaa kun on vilkas mielikuvitus!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Mielikuvitukseni tekee helposti pikavilkaisulla oksasta noidan ja vastaan vaappuvasta, huonosti liikkuvasta ihmisestä zombien. Kerran luulin sydän kurkussa joutsenparvea ufoksi, ennen kuin se tuli metsän takaa kohdalle ja näin äänen aiheuttajan.

Mulla syntyy mielessä helposti tarinoita. Ja keksin rutkasti ideoita. Vaikka mielikuvitus saa mut välillä kuvittelemaan älyttömiä ja pelkäämään lapsellisia (järjen äänellä yritän sitten vakuutella itselleni, että alakerrassa ei hiippaile henkiolentoja vaikka kuuluu ääniä), niin se on kyllä myös suunnaton rikkaus.

Mulla on aina ollut satusilmät.

Vierailija
2/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Enpä tiedä olenko sen kummalisempi kuin muut. Osaan päästää ajatukset lentoon, niin moni muuukin. Kijoitan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vilkas mielikuvitus. Olen lapsesta saakka pystynyt keksimään tarinoita tuosta vaan ja elämään mielikuvituselämää, jos niin tahdon.

Kyllä, se on rikkaus!

Vierailija
4/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sekä rikkaus että kirous. Pelkään enemmän olemattomia (aaveita, rosvoja, hulluksi tulemista jne.) kuin "vakavammalla" mielenlaadulla varustetut, mutta toisaalta en ole koskaan pitkästynyt, kun minulla on pään sisällä oma maailma.

Vierailija
5/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vilkas mielikuvitus, mutta olen alkanut epäillä että se on myös kirous. 

Nimittäin, huomaan nyt olevani nelikymppinen, jolla ei ole kokemusta tosielämässä olikein mistään, koska en ole välittänyt tosielämän kokemuksia tavoitella, kun saan kaiken kaipaamani fantasiamaailmoistani. Toisaalta, tiedä sitten onko tuo edes ongelma, joidenkin ihmisten mielestä se on, itse olen kuitenkin onnellinen vaikkei minulla ole ns. mitään ulkoisesti.

Vierailija
6/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 15:48"]

Minulla on vilkas mielikuvitus, mutta olen alkanut epäillä että se on myös kirous. 

Nimittäin, huomaan nyt olevani nelikymppinen, jolla ei ole kokemusta tosielämässä olikein mistään, koska en ole välittänyt tosielämän kokemuksia tavoitella, kun saan kaiken kaipaamani fantasiamaailmoistani. Toisaalta, tiedä sitten onko tuo edes ongelma, joidenkin ihmisten mielestä se on, itse olen kuitenkin onnellinen vaikkei minulla ole ns. mitään ulkoisesti.

[/quote]

Mulla on ihan sama juttu! 

Vierailija
7/9 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksukin sanoo, että on prinsessa.

Vierailija
8/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on, ja olen siitä hyvin onnellinen!

Keksin aina jos olen katsonut jotain sarjaa/elokuvaa sille ihan hulluja jatko-osia. Sama käy myös ihan yksittäisten henkilöitten elämästä mietin kaikkea tälläista! Mutta olen onnellinen että minulla on vilkas mielikuvitus sillä siitä saa inspiraatiota elämään!

Vierailija
9/9 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:20"]Minulla on vilkas mielikuvitus. Olen lapsesta saakka pystynyt keksimään tarinoita tuosta vaan ja elämään mielikuvituselämää, jos niin tahdon.

Kyllä, se on rikkaus!
[/quote]

Tismalleen sama! Upea taito josta olen todella kiitollinen :)