Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettänyt miestäni seitsemän kanssa

Vierailija
28.10.2013 |

Olen vuosien varrella pettänyt miestäni seitsemän eri miehen kanssa. En ole tuntenut heistä ketään, vaan olen tavannut heidät humalassa baarissa. Jälkeenpäin morkkis on ollut aivan hirveä. Miehelleni en ole kertonut kenestäkään heistä enkä aio kertoakkaan. Nyt minulle on tullut unettomuutta asian johdosta, mietin näitä kertoja ja pyörin itsesyytöksissä sängyssä.

En varmaan ole ainoa, joka on pettänyt. Joten kysyisinkin teiltä, miten pääsisin asian yli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen Ruusunen.

Vierailija
2/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pettänyt myös. Ei se omantunnontuska helpota oikeastaan kun ajan myötä. Itse lopetin pettämisen jälkeen baarissa käymisen pitkäksi aikaa, sillä halusin vain unohtaa kaiken sen tapahtuneen. Mieheni ei tiedä tänäkään päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy ja yritä nyt hiukan parempaa. Lauantaina hyvät pohjat ja sitten johonkin paikalliseen iskumestaan tyrkylle. Yritä saada kymmenen rikki jo nyt viikonloppuna. Ja pikkujoulukausi vasta tulossa. Kahdenkympin raja rikki uuden vuoden soseessa..? 

Ja jos oikein härskiksi heittäydyt, niin kokeile livahtaa johonkin panemaan jouluaattona.

Vierailija
4/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi et kertoisi? Mies voisi vaikka jättää sinut? :D

Ihana provo, nyt nukkuun!

Vierailija
5/5 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää,saa armon. Tää on tosiasia. Meillä ei ole rauhaa kuin Jumalassa.tämä maailma ei anna rauhaa.