Miksi naisilla on nykyisin rima niin korkealla ettei kukaan oikeasti kelpaa?
Kerron millaisia ovat kaikki tuttavapiirin naiset.
Happamalla naamalla vaan ollaan sitten kun joku mies on vihdoin löytynyt. Ei olla iloisia. Pettyneitä siitä että tässäkö tää nyt sitten oli, eikö sitä parempaa löytynyt. Kiukku puretaan mieheen jolle sitten jankutetaan ja valitetaan jatkuvasti.
Tämä vaikka niitten miehet ovat ihan hyviä. Ainakin paljon yli naisten oman tason. Lihava nainen saa hoikan miehen. Köyhällä kaupan kassalla on varakas toimitusjohtaja. Yksinhuoltajalla on lapseton mies.
Elämä olisi kyllä paljon mielekkäämpää myönteisemmällä asenteella. Ja voisi olla kiitollinen siitä miten hyvin on asiat.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Minä laskin rimaa, ja löysin elämäni miehen.
Kun minä laskin rimaa löysin mt-ongelmaisen idiootin. joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska voivat elää elämän ilman parisuhdetta. Moni nainen on todennut mielummin yksin kuin haaleassa parisuhteessa. Nykyään on varaa etsiä sitä täydellistä.
Haluatko kuulla karun totuuden? Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Joudut ottamaan ihmisen vastaan sellaisena kuin hän on ja puoliso, sinä ja teidän parisuhde kehittyy ajan kanssa, se on työtä. Ei voi vain olla että "kaikki mulle nyt ja heti". Tässäpä se meneekin pieleen, etsitään jotain mitä ei ole, oletko itse täydellinen? missä empatia ja halu ymmärtää toista ihmistä miksi hän on sellainen kuin on?
Minusta vaikuttaa siltä, että adjektiivi "täydellinen" aiheuttaa helposti väärinkäsityksiä. Uskoisin, että he, jotka puhuvat täydellisen kumppanin löytämisestä, tarkoittavat sillä itselleen täydellisen sopivaa kumppania. Eivät jotain epärealistista kiiltokuvaihmistä, jossa ei ole mitään vikoja tai omituisuuksia ja joka on objektiivisesti katsottuna varsinainen unelmapuoliso. Ihmisen ei tarvitse tai oikeastaan pidäkään olla totaalisen virheetön ja tahdoton nukke, jotta tämä voisi olla jollekulle "se täydellinen". Toista pitää totta kai osata tulla silloin tällöin parisuhteessa vastaan ja empatiakykyäkin olisi hyvä molemmilta osapuolilta löytyä mutta myönnytykset ovat niin paljon helpompia silloin, kun yhteensopivuus on korkea.
Whot? Oletko koskaan tavannut pariskuntia? vai puhutko vain omista suhteistasi, joissa nainen on pettynyt siun tapaasi olla suhteessa ts. olet esittänyt alkuun jotain muutakuin olet? Lisäksi kaikki naiset eivät ole ylipainoisia/yh-äitejä ja heitäkään ei voi yhteen nippuun niputtaa; olemma yksilöitä kaikki herranen aika.
Kaunainen katkeruus oikein huokuu.
Itse olen onnellisesti parisuhteessa ihanan miehen kanssa, joka arvostaa persoonaani, älyäni ja toki kemiat pelaa yhteen. En ole YH, enkä ylipainoinen, ennemminkin alipainoinen vähän. Kyllä muuten paistaa miehestä, jos näkee naisen jonain objektina & kaikki naiset samanlaisina ja se kyllä karkoittaa aika äkkiä..
Tää viestisi oli kyllä todella sekava, minkä ikäinen edes olet?
N28
- ylipainoisia miehiä on enemmäin kuin naisia
- korkeakoulutettuja naisia on enemmän kuin miehiä
- yksinhuoltaja naisia on enemmän kuin miehiä...
- ...mutta itse en ainakaan innostu ajatuksesta miehestä jolla on jo lapsi(a) jonkun muun kanssa (ja joka on tavallaan hylännyt oman/omat lapsensa). Ja näitä miehiä on tietenkin about yhtä paljon kuin yhäri mammoja.
Vierailija kirjoitti:
- ...mutta itse en ainakaan innostu ajatuksesta miehestä jolla on jo lapsi(a) jonkun muun kanssa (ja joka on tavallaan hylännyt oman/omat lapsensa). Ja näitä miehiä on tietenkin about yhtä paljon kuin yhäri mammoja.
Eipä taida olla yhtä paljon. Yleensähän se menee niin että kylän komealla jännäpetterillä on niitä äpåriä siellä sun täällä monen eri naisen kanssa. Samalla monet kylän peräkammarin pojista eivät ole koskaan edes koskeneet naiseen. Naisilla taas ne pennut jakautuu tasaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla yhtä paljon. Yleensähän se menee niin että kylän komealla jännäpetterillä on niitä äpåriä siellä sun täällä monen eri naisen kanssa. Samalla monet kylän peräkammarin pojista eivät ole koskaan edes koskeneet naiseen. Naisilla taas ne pennut jakautuu tasaisemmin.
Yhtä lailla on niitä mammoja joilla on muksuja viiden eri miehen kanssa. Harmillista että tästä ei taida löytyä mitään tilastoa.
Kelpaisi eräs 51v työtön ja toinen 53v. töissä käyvä.
Samoin 2 parikymppistä työtöntä.
51v hylkäsi kun pääsi pari kertaa panemaan.
N35
Joopa joo. Jos olisit tyytyväisesti parisuhteessa, et taatusti jauhaisi täällä naisista pahaa.