Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajat on aina kauheasti vastaan todella tummia hiuksia?

Vierailija
11.09.2020 |

Aina varoitellaan ja ollaan kauhean kielteisiä: todella harvalle se sopii. Mutta kun mulle sopii nimenomaan melkein mustat hiukset mieluummin kuin ruskeat! Ei tule ollenkaan sellainen olo että mitä tuli tehtyä, vaan naama näyttää hyvältä ilman meikkiäkin. Ja kohteliaisuuksia satelee, toisin kuin oman värisellä (vaaleanruskealla) tukalla. Kaikkien mielestä mulle sopii, paitsi kampaajien, joilla on joku pakkomielle vaaleisiin ja ruskeisiin hiuksiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä saat aina kuulla siitä että musta väri sopii todella harvalle, niin kampaaja kertoo siinä rivien välistä että musta väri ei sovi JUURI SINULLE, mutta ei kehtaa sanoa sitä suoraan.

Joskus sitä on itse sokea sille, mikä sopii ittelle, kun haluaa että se sopii.

Vierailija
22/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustat hiukset on aidosti karseat, pitää olla tummat kulmat ja tummat ripset jne, luonnolliselle naamalle suomalaiselle geeniperimälle siis, musta on aika karsea.

Ripset ja kulmat on erittäin helppo kotona värjätä tummaksi. Itse värjään aina 3 viikon välein, jotta näyttäisin hyvältä silloinkiin kun en meikkaa. 

- Tatjana

Kulmien värjääminen 😂😂😂 ainakin miesten mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinmusta näyttää kyllä yleensä pahalta, esimerkiksi BB-Sini. Ei sovi mielestäni yhtään. Hänelle sopisi luonnollisempi ruskea, vähän samanlainen kuin BB-Sasalla. Mutta sitten työkaverini esimerkiksi, hänellä on värjätty luonnollisen musta tukka (ei ns värikypärä) ja luulin aluksi, että hänellä on sen väriset hiukset luonnostaan. Jotenkin hyvin sointuu hänen väreihinsä ja tyyliinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän