Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 39-vuotias nainen ja minulta kysytään henkilöllisyystodistusta edelleenkin

Vierailija
11.09.2020 |

Lähes poikkeuksetta. Onhan se mukavan piristävää, varsinkin ne hämmentyneet ilmeet.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Minultakin vaatemyyjä kysyi onko pituuskasvu jo loppu kun kävin pari vuotta sitten ostamassa pukua hautajaisiin.

M46

Vierailija
2/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Minultakin vaatemyyjä kysyi onko pituuskasvu jo loppu kun kävin pari vuotta sitten ostamassa pukua hautajaisiin.

M46

Tätä en ihan usko. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua, olen 42v ja usein kysytään olutta ostaessa henkkareita, sehän tarkoittaa sitä että näyttää myyjän mielestä alle 30veeltä mutta minusta se on lähinnä noloa, en halua näyttää kakaralta.

Vierailija
4/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun tyttäreni 20v sanoo, että häneltä ei usein kysytä. Näyttää ihan ikäiseltään.

Vierailija
5/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun työskentelin ovimiehenä tykkäsin tehdä noin läpällä vanhoille naisille. Kiva juttu jos tuo piristää teitä :D

Vierailija
6/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kun tyttäreni 20v sanoo, että häneltä ei usein kysytä. Näyttää ihan ikäiseltään.

Minulta ei ole varmaan kertaakaan kysytty, edes parikymppisenä tai nyt kolmekymppisenä. Vaikka olen nätti ja näytän ikäistäni nuoremmalta.

Vierailija
7/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Tätä en ihan usko. AP

Ei ole pakko uskoa. En usko että kaikki uskovat sinunkaan aloitusta.

Vierailija
8/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei oo kysytty kun 2 kertaa elämässäni. Olen 29.

Oon huomannut, että kassat (varsinkin mieskassat) kyselee vanhemmilta naisilta papereita vaikka sokea Reettakin näkee, että 30 on ylitetty ajat sitten. 

Vierailija
9/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannut, että kassat (varsinkin mieskassat) kyselee vanhemmilta naisilta papereita vaikka sokea Reettakin näkee, että 30 on ylitetty ajat sitten. 

Itseltäni kysyttiin ihan jatkuvasti 35 vuotiaaksi.

Jopa töykeästi, vanhemmat tädit, aivan kuin uskoen alaikäisen tässä ostavan alkoholia.

Sittemmin en ole juurikaan ostanut mitään mikä vaatisi henkkarit.

Vierailija
10/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aidosti luullaan reilu 10v nuoremmaksi, ihan kivahan se on kyllä, mutta ei se mikään ylpiskelyn aihe ole.

Vierailija
11/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

Tätä en ihan usko. AP

Et ole koskaan huumorista kuullut? 

Vierailija
12/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeakin näkee että tuo on se tyyppi joka tulee ja kirjoittaa siitä aihe vapaalle provon. Eli ole tämä ekaa kertaa täällä.

Vierailija
13/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aidosti luullaan reilu 10v nuoremmaksi, ihan kivahan se on kyllä, mutta ei se mikään ylpiskelyn aihe ole.

Älkää ottako niitä muiden luuloja tosissanne.

Vierailija
14/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko sinkku elikkäs singeli elikkäs vapaa?

Vierailija
15/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin kysyttiin eilen kun hain postista pakettia. Olen 46-vuotias.

Vierailija
16/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli näyttää kolmikymppiseltä. :D

Vierailija
17/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on just näin. Kiusa se on pienikin kiusa. Kassalle tulee nainen joka on pieni ja pukeutuu kun teini...kysympä papereita vaikka hyvin näkee, että keski-ikä on jo ylitetty. :D

Vierailija
18/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta ei ole varmaan kertaakaan kysytty, edes parikymppisenä tai nyt kolmekymppisenä. Vaikka olen nätti ja näytän ikäistäni nuoremmalta.

Sinua ei vielä tarvitse piristää :D

Vierailija
19/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli näyttää kolmikymppiseltä. :D

Lapsuus on lyhenytynyt, mutta nuoruus ei...Moni kolmekymppinen on hyvinkin tietoinen nuorisokultuurista ja pukeutuu ja käytäytyy sen mukaan.

Vierailija
20/27 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken ikäiset kysyvät. Eniten törmään naiskassoihin. Parikymppiset kysyvät eniten. AP