Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut (miehet) tekevät näin?

Vierailija
11.09.2020 |

Olen huomannut eräänlaisen kuvion miesten kanssa tapaillessa. Jos en vastaa viestiin kahteen päivään, mies ei vastaa kahteen päivään. Jos vastaan tunnissa, mieskin vastaa tunnissa. Tämä kuvio on toistossa lähes aina, eli miehen vastaamisen aika riippuu siitä, kuinka nopeasti olen itse vastannut miehen lähettämään edelliseen viestiin. Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

No se on aika selkeää miksi. Koska sinäkin teet sitä.

Ei tuossa ole mitään väärää, eikä tuo ole mikään "tekniikka".

Jos haluaa nopeata vastaamista niin vastaa itsekin nopeasti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kun sinä arvotat miehen noin alas hidastelemalla, niin miksi miehen pitäisi olla nopea vastaamaan sinulle? Hyvä vain kun mies arvottaa sinut yhtä alas kuin sinä arvoitat hänet.

En arvota miestä mitenkään. Minulla on kiireinen elämä, joten ajoittain vastaaminen kestää - käytökseni on tahatonta. Miehen taas selkeästi tahallista ja systemaattista...

Kuten joku jo vastasikin, tämä on pelkkä tekosyy. Juuri siitä huomaa ketä oikeasti kiinnosta ja ketä ei. OIkeasti kiinnostunut vastaa vaikka keskellä yötä tai ajaa autolla puoli Suomea läpi että näkee.

Totta. Olen itse ajanut puoli Suomea näkemään erästä jota todella halusin. Ja se oli kaiken sen arvoista.

Vierailija
22/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla miehen puolelta ihan alitajuista käytöksen "peilaamista". Sitä on ihan tutkittu, että kun ihminen haluaa päästä toisen kanssa samalle aaltopituudelle, alkaa hän helposti jäljitellä tämän asentoja, katsekontaktia, sanavalintoja ym. käytösmalleja. Tässä voisi olla jotain sentyyppistä taustalla, vaikka vain viestittelystä kyse onkin.

Olin just kirjoittamassa tästä samasta, mut sinä olitkin jo kerenny. Sitä se sanonta "katso peiliin" tulee, että ensin kannattas tarkastella omaa käytöstä ennekun huomauttaa toiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittely ei tunnu kiinnostavalta, niin eikö kannata lopettaa? 

Vierailija
24/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Jos haluaa nopeata vastaamista niin vastaa itsekin nopeasti. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Kun sinä arvotat miehen noin alas hidastelemalla, niin miksi miehen pitäisi olla nopea vastaamaan sinulle? Hyvä vain kun mies arvottaa sinut yhtä alas kuin sinä arvoitat hänet.

En arvota miestä mitenkään. Minulla on kiireinen elämä, joten ajoittain vastaaminen kestää - käytökseni on tahatonta. Miehen taas selkeästi tahallista ja systemaattista...

Kuten joku jo vastasikin, tämä on pelkkä tekosyy. Juuri siitä huomaa ketä oikeasti kiinnosta ja ketä ei. OIkeasti kiinnostunut vastaa vaikka keskellä yötä tai ajaa autolla puoli Suomea läpi että näkee.

Minä käsitin, että ap ei ole syytä edes mieheltä kysynyt.

Vierailija
25/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kerran niin että vastasin kaksi kertaa putkeen naiselle 5 tunnin viiveellä.

Nainen ilmeisesti suivaantui tästä koska vastasi kysymykseeni vasta 2 päivän kuluttua "sori kun kesti" just joo

Vierailija
26/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Totta. Olen itse ajanut puoli Suomea näkemään erästä jota todella halusin. Ja se oli kaiken sen arvoista.

Se olisikin aika outoa, että olis valmis tutustumaan toiseen, joka asuu kaukana, mutta sitten ei olis valmis lähteä näkemään häntä.

Vierailija
27/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Paskaa. Aina kerkeää jotakin päivän aikana vastaamaan, jos vain haluaa. Ei niin kiire ole kellään.

Riippuu vähän. Joskus viestiin pitää vastata enemmän kuin "ok" tai "hyvä juttu" ja silloin viestiin vastaaminen siirtyy iltaan tai seuraavaan päivään.

Vierailija
28/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein kerran niin että vastasin kaksi kertaa putkeen naiselle 5 tunnin viiveellä.

Nainen ilmeisesti suivaantui tästä koska vastasi kysymykseeni vasta 2 päivän kuluttua "sori kun kesti" just joo

Miun exä on tollanen ja se tekee sitä ihan tahattomasti.

Vierailija
29/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla miehen puolelta ihan alitajuista käytöksen "peilaamista". Sitä on ihan tutkittu, että kun ihminen haluaa päästä toisen kanssa samalle aaltopituudelle, alkaa hän helposti jäljitellä tämän asentoja, katsekontaktia, sanavalintoja ym. käytösmalleja. Tässä voisi olla jotain sentyyppistä taustalla, vaikka vain viestittelystä kyse onkin.

Olin just kirjoittamassa tästä samasta, mut sinä olitkin jo kerenny. Sitä se sanonta "katso peiliin" tulee, että ensin kannattas tarkastella omaa käytöstä ennekun huomauttaa toiselle.

"Peiliin katsominen" on täysin tietoista, ei liity mitenkään edeltävän kommentoijan arvioon.

Vierailija
30/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Peiliin katsominen" on täysin tietoista, ei liity mitenkään edeltävän kommentoijan arvioon.

Tietenkin jokin sanonnan mukainen toiminta on tietoista käyttäytymistä. Se onkin noitten automaattisten toimintamallien tiedostamisen keino.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan