Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi palaveri tänään perjantaina klo 14-15:30, jaksaisitko enää kuunnella siinä paskanjauhantaa ja itsestäänselvyyksiä?

Vierailija
11.09.2020 |

Vai et?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Se on työnantajan maksamaa aikaa.

Vierailija
2/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palkka juoksee ja onko vaihtoehtoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No palkka juoksee ja onko vaihtoehtoja?

Yhteysongelmat ja "linjoilta" putoaminen.

Vierailija
4/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt palsu, aloitin aamulla klo 6, viimeinen on klo 14-17. Ei ole vielä ehtinyt syödäkään mitään.

Vierailija
5/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mulkku buukkaisi palaverin perjantaille klo 15:30, niin kieltäytyisin kutsusta ja kehottaisin valmistautumaan ajoissa ja tehokkaammin niin ettei tarvitse yrittää löytää sitä ainoata vapaata aikaa perjantai-iltapäivän lopusta. Jotkut joskus harvoin yrittävät mutta oppivat nopeasti.

Vierailija
6/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole kellon ajasta kiinni - en jaksaisi kuunnella itsestäänselvyyksiä ja paskanjauhantaa missään vaiheessa viikkoa, mutta se on ilmeisesti osa siitä työstä mistä minulle maksetaan. Ei tosin riittävästi.

Vierailija
7/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mutta ei kait siinä vikinä auta.

Vierailija
8/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on noin pitkiä turhia palavereita? Jos meillä on noin pitkä palaveri, niin todellakin aiheesta.

Vierailija
9/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt palsu, aloitin aamulla klo 6, viimeinen on klo 14-17. Ei ole vielä ehtinyt syödäkään mitään.

Onnittelut, et ehdi elää etkä syödäkään...

Vierailija
10/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mulkku buukkaisi palaverin perjantaille klo 15:30, niin kieltäytyisin kutsusta ja kehottaisin valmistautumaan ajoissa ja tehokkaammin niin ettei tarvitse yrittää löytää sitä ainoata vapaata aikaa perjantai-iltapäivän lopusta. Jotkut joskus harvoin yrittävät mutta oppivat nopeasti.

Jospa vaikka opettelisit ymmärtämään lukemaasi ajankuluksesi.

Vierailija
11/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ajattelutapa on monessa työssä sieltä jostain vuosikymmenien takaa ummehtuneesta kellokorttikulttuurista. Minulle työnantaja maksaa tuloksista ja tavoitteiden saavuttamisesta. Sillä missä ja milloin olen ei ole merkitystä.

Vierailija
12/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs siivousyritys, jossa työskentelin pari kuuakutta sitten.

Työntekijät käskettiin palaveriin toimistolle. Palaveri pidetiin keskellä päivää. Jokaisen työntekijän piti keskeyttää työt ja ajaa taukotilalle (ajomatka n. 10 min.) Työnjohto saapui paikalle 10 minuuttia myöhässä. Ilmoittiuvat kyllä asiasta. Palaverissa ei olluty mitää tärkee asiaa, vaan jotain ihan liipa laapaa. Palaveri kesti ajomatkoineen tunnin. Silti työntekijöitä vaadittiin tekemään päivän työt vaaditussa ajassa. Siis otettiin tunti pois ja jos meni ylitöiksi ja ei maksettu palkkaa siitä. 

Siivousalall tehdään töitä muutenkin minuuttiaikataululla ja yhtäkkiä otetaan tunti pois pikku palaverin takia. Irtisanouduin hyvin pian tämän jäölkeen. 

Vierailija
13/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa tyhmyyttä, jos ehtii palstailla muttei syödä.

Vierailija
14/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos olis etäpalsu, niin tod.näk aloittelisin viikonloppua siinä samalla juomalla olutta.

Vierailija
15/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieluiten kuuntelisin juuri tuollaista ja samalla hoitaisin sähöpostit yms. ajantasalle.

Vierailija
16/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ajattelutapa on monessa työssä sieltä jostain vuosikymmenien takaa ummehtuneesta kellokorttikulttuurista. Minulle työnantaja maksaa tuloksista ja tavoitteiden saavuttamisesta. Sillä missä ja milloin olen ei ole merkitystä.

Olkoon vain, mutta meillä on velvollisuus arkena 8-16 olla tavoitettavissa.

Vierailija
17/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö te muutkin sanaa "palsu"? Minusta se on NIIIN ärsyttävää junttikieltä!

Vierailija
18/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi, mutta osallistuisin silti koska kuuluu toimenkuvaan. Saattaisin kuittailla kokouksen järjestäjälle "miellyttävästä" ajankohdasta.

Vierailija
19/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö te muutkin sanaa "palsu"? Minusta se on NIIIN ärsyttävää junttikieltä!

Olisiko möötte parempi

Vierailija
20/23 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miittinki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän