Romanssit vaelluksilla.
Kysytään nyt täälläkin, että millaisiin romansseihin olette vaelluksilla törmänneet?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/9771053/romanssit-vaelluksella
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaeltamaan kannata lähteä munan toivossa. Säälittävää
Miksi ei? T: Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on todellista rakkautta kun on viikon rämpinyt metsässä peseytymättä. Siinä on aromia rakastellessa!
Kyllä minä käyn vaelluksilla peseytymässä. Onhan siellä saunat käytössä. Toki jotkut tykkää likaisuudesta.
Ei se minun mielestä ole oikein kunnon vaeltamista jos siellä on saunat ja vessat sun muut fasiliteetit käytössä. Vaeltamisen idea kun on mennä luontoon - kauas pois rakennetusta ympäristöstä. Mielellään niin, ettei edes näe muita ihmisiä retken aikana. Tai ylipäätänsä mitään ihmisten olemassaoloon viittaavaa. Todellista eräjormailua.
Ärsyttää nämä jotka julistavat mikä on oikeaa vaellusta/retkeilyä ja mikä ei. Minä menen luontoon nauttimaan, en kärsimään.
Jos saunaa ei ole lähellä kuten erämaissa, teen saunan itse pressuista sekä kivistä. Näin tehtiin jo muinoin eräreissuilla. Puhdistautuminen ja muu huolto on tärkeä osa vaellusta. Jos haavat tai hankaumat pääsevät tulehtumaan, on vaellus siinä.
Niin täytyyhän sitä päästä illalla lämpimään suihkuun ennen nukkumaanmenoa ja töpseliin tökätä kännykkä latautumaan.
Sellaisia eräelämyksiä... No, eipä siinä. Kukin taaplaa tyylillään.
Retkeily ja vaeltaminenhan on täysin turhaa, jos siitä ei kuvaa instaan lataa. Jos sitä ei ole somessa, sitä ei tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaeltamaan kannata lähteä munan toivossa. Säälittävää
Pitikö kuitenkin kirjoittaa, että pillun?
Parasta vaelluksilla on nyrkkitapppelut ja pillun saaminen
Vierailija kirjoitti:
Parasta vaelluksilla on nyrkkitapppelut ja pillun saaminen
Minä käytän kyllä kirvestä, kavereiden kesken halkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan pokailla kaikkia naisia mitä vaelluksilla näen. Vielä ei ole natsannut.
Hyvä tietää, että tällaisia on niin miehiä ei oteta enää vaelluksille mukaan. Omalla toiminnalla onkin vaikutuksia kaikkiin miehiin.
Miksi minä sinun mukaan tulisin? Osaan minä itsekin luonnossa liikkua.
Juurihan tuossa kirjoitit, että yrität pokailla kaikkia naisia, joita vaelluksella näet. Sellainen on enemmänkin häirintää kuin hyviä käytöstapoja. Kuulostaa suoraan sanottuna pelottavalta tavata tuollainen mies yksin naisena metsässä.
Ei oo elämän kuuna päivänä käyny mielessä, et joku vois lähtee kaikista paikoista just erämaahan, ja siellä toivoo et tärppää.
Metsään. Luontoon. Jonne mennään ihmisii pakoon.
Just. Jos normiperjantaina ravintoloissa on huono tarjonta, mitä se olis keskellä puskaa sit? Toki mukaan valittua vaellusseuraani panen.
Valluksilla kaipaa rakkautta. <3
Olette ahdasmielisiä..
Saman huomannut...