Ostatko markettien irtokarkkeja?
Minä en osta enää. Joidenkin isien ja äitien kullannuput maistelevat karkkeja ja laittavat sitten takaisin.Yök!
Kommentit (14)
Ostan ja ostan nimenomaan niitä ylhäällä olevia, mihin itse juuri ja juuri yletyn.
Ostan, työnnän kauhan niin, että saan siihen valutettua suoraan säiliöstä namit. Olen itsekin nähnyt tuota pienten näppien räpeltämistä.
Jotenkin ne markettien irtokarkit ovat vaan mauttomia ja tasapaksuja esanssiöllöjä. Miksi se valikoima on niin surkea?
Mun mielestä irtokarkit maistuvat ns. enemmän irtokarkeilta Filmtownista tai Makuunista ostettuina.
En osta! Jotkut mukulat imeskelevät niitä kauhoja, ja ihan aikuisetkin harrastavat tuota "maistelua".
Ostan, mutta vain sieltä ylimmän rivin laatikoista, sinne pikku tahmanäpit eivät yllä!
Ostan, enkä tähän päivään mennessä muista sairastuneeni niiden syömisen jälkeen :) totta että joskus meidän 3v ehtii sormensa työntämään johonkin laatikoista. yleensä sellaisiin karkkeihin mitä haluaa ja otan ne päälimmäiset siitä hänen omaan pussiin jonka maksamme...
Jatkokysymys. Voitko laittaa karkkia tai sipsejä tai pähkinöitä yms. sormilla syötävää tarjolle kotonasi jos vieraaksi on tulossa lapsia ? vai heitätkö pois loput herkut kun vieraat ovat lähteneet koska et itse niitä voi pöpökammoissasi syödä ?
En osta karkkia.
Noloa aikuisena ostaa karkkia olisi.
En osta. Olen tosin nähnyt keski-ikäisen pariskunnan kauhovan käsillään karkkeja ja maistelevan niitä. Jotenkin lapset vielä ymmärtää mutta piru vie, aikuiset!
En osta, mutta syy ei ole ap:n tarjoama, vaan se, että irtokarkit on ällöttäviä.
En osta, koska en yksinkertaisesti pidä niistä!
En osta enää. Kiitos tästä tiedosta.
Ostan, yleensä silloin kun ne ovat tarjouksessa. Ja silloin niitä namujen valitsijoita on useampiakin siinä, että eiköhän sitten olla tasaisesti jaettu ne imeskellyt karkit :D
en