Näkijä täällä
Kommentit (46)
Oliko itseni kannalta parempi, että tämä ystävyyssuhde näyttää päättyvän? Löydänkö ystävän, jonka kanssa mun on hyvä olla?
Moi näksy :)
Kerro, koska vihdoin pankki avaa AOT:ni. Plussaa, jos osaat kertoa päivän että osaan odottaa. Kiitti!
Olen huolissani terveydestäni. Miten minulle käy?
Saanko koskaan suudella tai jopa suhdetta rakastamani ihmisen kanssa?
Miksi eräs ihminen on jatkuvasti mielen päällä?
Kerrotko, mitä minun tulisi tehdä parisuhteeni suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuulija. Missä haistelija?
Olen vain tuntija, haistelijaa ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kuulija. Missä haistelija?
Täällähän minä! Missä imijä?
Mitä työtilanteelleni tapahtuu lähivuosina? Elämässäni on isoja muutoksia ja olen huolissani työurani jatkosta ja etenemisestä. Tapahtuuko minulle isoja muutoksia muilla elämän osa-alueilla, koenko yllätyksiä?
Miten parisuhteelle käy? Rahatilanne? Kyseleepi Marika.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, mitä minun tulisi tehdä parisuhteeni suhteen?
Muistaa mihinkä hänessä rakastuit. Vika ei ole puolisossa eikä sinussa, vaan ajassa.
Mene kävelylle ja katso taivasta, kukkia jotka tien varressa kasvavat. Ne lakastuvat syksyn tullen, keväällä taas eloon heräävät.
Voit valita tien kahdesta nyt. Toisessa eroat, toisessa pysyt luonansa hänen. Jälkimmäinen kukoistaa taas keväällä, suhteesi puolisoosi. Jos odottaa jaksat vain.
Hei näkijä. Kertoisitko miten elämäni menee eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtilanteelleni tapahtuu lähivuosina? Elämässäni on isoja muutoksia ja olen huolissani työurani jatkosta ja etenemisestä. Tapahtuuko minulle isoja muutoksia muilla elämän osa-alueilla, koenko yllätyksiä?
Työstäsi älä huolehdi. Muut asiat näen sinuun vaikuttavan syvästi. Älä pelkää.
Kerro minulle pysynkö terveenä.