Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhät rumempia?

Vierailija
27.10.2013 |

Oon huomannu että köyhät on jotenkin rumempia noin yleensä. Miksiköhän? tietenkään jos ei voi käydä vaikka hammaslääkärissä, kun ei ole rahaa, nehän on tosi kalliita, niin saattaa vaika olla ihan ruskee joku hammas tai kokonaan ei oo hammasta. Mutta tosi monella köyhällä on kans iso pylly, silleen pystysuunnassa. Mutta sit ne jotka ajaa hienoilla autoilla, vaikka just BMW niin on aika usein tosi nättejä. Ja miehillä puvut. Että miksiköhän ei voi pitää itsestään huolta ja olla nätti vaikka ei oo rahaa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:29"]

No joo, tämä oli tällainen överiketju. Mutta on oikeasti tutkittu että köyhyys todella vaikuttaa olemukseen ja ulkonäköön. Toivottomuus ja stressi huonontaa ryhtiä ja huolet saavat kasvot uurtumaan. Ja tällaset ihmiset hymyilevät ja nauravat harvoin, hymyhän kaunistaa jokaisen.

[/quote]

Täh, olisiko linkkiä tähän tutkimukseen, joss kerrotaan, että köyhyys vaikuttaa olemuskeen ja ulkonäköön?

Vierailija
2/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 19:29"]

No joo, tämä oli tällainen överiketju. Mutta on oikeasti tutkittu että köyhyys todella vaikuttaa olemukseen ja ulkonäköön. Toivottomuus ja stressi huonontaa ryhtiä ja huolet saavat kasvot uurtumaan. Ja tällaset ihmiset hymyilevät ja nauravat harvoin, hymyhän kaunistaa jokaisen.

[/quote]

Niin että köyhä on aina masentunut ja rikas onnellinen vai? En nyt ihan allekirjottaisi tuota. Missä tätä muka on tutkittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17:

Minä vaihtaisin lennossa kasvoni ja/tai vartaloni noihin kuninkaallisiin, jotka linkkasit. Sinulla (ja sinua ylöspäin peukuttaneilla) lienee vääristynyt vartalokuva.

(5)

Vierailija
4/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 18:54"]

No kyllä siinä kauneinkin nainen alkaa viimeistään vuodessa näyttämään rumalta, jos raskanleipä maistuu, mutta rääkki ei.

[/quote]

Ei ala, jos ei syö sitä ranskanleipää niin paljon että lihoo. Itse en ole koskaan harrastanut mitään liikuntaa ja maistuu ranskanleipäkin mainiosti, huomiota miehiltä ulkonäön takia aina tullut. Eikä ole riippunut varallisuudesta, yhtä lailla opiskelijana ja köyhänä kuin nykyisin hyvin toimeentulevana.

Vierailija
5/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 18:54"]

No kyllä siinä kauneinkin nainen alkaa viimeistään vuodessa näyttämään rumalta, jos raskanleipä maistuu, mutta rääkki ei.

[/quote]

Ei ala, jos ei syö sitä ranskanleipää niin paljon että lihoo. Itse en ole koskaan harrastanut mitään liikuntaa ja maistuu ranskanleipäkin mainiosti, huomiota miehiltä ulkonäön takia aina tullut. Eikä ole riippunut varallisuudesta, yhtä lailla opiskelijana ja köyhänä kuin nykyisin hyvin toimeentulevana.

[/quote]

Kyllä vaatimattomankin näköinen nainen saa huomiota...vaatimattomilta miehiltä.

Vierailija
6/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 23:31"]

Kyllä vaatimattomankin näköinen nainen saa huomiota...vaatimattomilta miehiltä.

[/quote]

olen eri mieltä. Joko naista katsoo "kaikki" tai ei kukaan :(

Vierailija
7/29 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..mistähän ap tämänkin keksi?Rikkaatko sitten paremman näköisiä kiristettyine nahkoineen,täytettyine huulineen,silikoneineen,hiusimplantteineen,rakennekynsineen jne..

Ja miehillä puvut??...wtf? Mikä pointti missä?

Vierailija
8/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit niie lapset kirjottaa surkeeta tekstii!

Vierailija
9/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät miehet on joko ruipeloita, olminaamasia peräkammarinpoikia tia superlihavia porsaita. Miksei voi huolehtii itestään ees jtonekin, niin ois sopivasti sekä lihasta, et rasvaa ja naamakaan ei ois ku haudasta nousseella.

Vierailija
10/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 17:27"]

Köyhät miehet on joko ruipeloita, olminaamasia peräkammarinpoikia tia superlihavia porsaita. Miksei voi huolehtii itestään ees jtonekin, niin ois sopivasti sekä lihasta, et rasvaa ja naamakaan ei ois ku haudasta nousseella.

[/quote]

Ei miehet ole kauniita rikkaina sen enempää kuin köyhinäkään. Samanlaiset isot mahat ja karvaiset perseet; toinen on hankkinut sen pötsin viinalla ja makkaralla, toinen viinalla ja sisäfileellä.

Olet sikälikin hakoteillä, että moni duunarimies on oikein vahvan miehekkään näköinen ja kokoinen.

Mieluummin sänkiturpa kuin geelitukka.

Vierailija
11/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suht rikas, mutta ruma. Saan käyttää rahani kuten haluan, koska miehet ei halua olla tämän näköisen kanssa. Sopii mulle just hyvin :D

Vierailija
12/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttakun niillä työntekiöillä on hienhajuinen ominaishaju. Ja naisilla karvaset kainalot. Ja lapsilla täitä.

Vierailija
13/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 17:27"]

[/quote]

Ei miehet ole kauniita rikkaina sen enempää kuin köyhinäkään. Samanlaiset isot mahat ja karvaiset perseet; toinen on hankkinut sen pötsin viinalla ja makkaralla, toinen viinalla ja sisäfileellä.

Olet sikälikin hakoteillä, että moni duunarimies on oikein vahvan miehekkään näköinen ja kokoinen.

Mieluummin sänkiturpa kuin geelitukka.

[/quote]

Mä en luokittele duunareita köyhiksi. Köyhät on niitä, joil ei oo mitään töitä. Juuh ja kyl e hyvässä kunnossa olevat vaan tuppaa aina oleen niit hyvissä asemissa työelämässä olevia. Eikä ihmisil, joil tulot on tyyliin 1000-1500e/kk oo oikeen maholisuuksii maksaa 700e kuukaudes pt:st ja lisäkshän yleensä tulee viel salimaksut. Tai joku tehoaks, vaik crossfit on aika hinnakast ainakin pk-seudul.

Vierailija
14/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kaikkein kauneimmillaan ollessani kaikkin köyhin. Jouduin talvella kävelemään töihin, kun ei ollut varaa bussilippuun, join janojuomana vettä jossa oli lioteltu viinimarjan lehtiä , söin paljon puuroa nälkääni = iho voi hyvin. Lapset oli mulla joka toinen viikko, söin vähän, paljon hyötyliikuntaa = laihduin.

Ruokavalio oli terveellisempää, ei hiukset rasvottunut niin opeasti, hiuksetkin voivat paremmin. Vaatekaappi oli aina ojennuksessa, koska oli aikaa huoltaa ja tiesin pitää pitää vaatteista hyvää huolta, ei ole varaa ostaa uusia.

Vierailija
15/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia, mutta rikkaita., menestyviä ihmisiä on maailma väärällään. Vai mitä sanotte jostain Hjallis Harkimosta tai Kalervo Kummolasta? Angela Merkel on aika lailla tavallisen kotirouvan näköinen, vaikka on merkittävässä asemassa ja olisi varmasti varaa kaunistaa itseään. Lisää esimerkkejä löytyy varsinkin politiikan saralta. 

Vierailija
16/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 17:54"]

Rumia, mutta rikkaita., menestyviä ihmisiä on maailma väärällään. Vai mitä sanotte jostain Hjallis Harkimosta tai Kalervo Kummolasta? Angela Merkel on aika lailla tavallisen kotirouvan näköinen, vaikka on merkittävässä asemassa ja olisi varmasti varaa kaunistaa itseään. Lisää esimerkkejä löytyy varsinkin politiikan saralta. 

[/quote]

Sä et oo nähnyt oikeasti rumia ihmisiä, jos noi mainitsemas on mielestäsi rumia.

Vierailija
17/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihmisestä voi päältä päin nähdä, onko rikas. Tunnen parikin rikasta, jotka ovat tosi itaria, käyvät ostoksilla Lidlissä ja ostavat alennuksella vanhentuneita tuotteita. Vanhempia henkilöitä jo tosin, eläkkeellä. Sota-ajan lapsia.

Vierailija
18/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä itseäni kehua, anteeksi! Olen köyhä yh, mutta KAUNIS.

En tällä tavalla itseäni koskaan kehu, mutta tämän tyylinen aloitus oli sitä luokkaa että oli pakko.

Samoin ystäväpiirissäni on paljon kauniita, vaikka köyhiä. 

Hoikkakin olen, ei kunnostaan huolehtimiseen tarvita personal treineriä ;)

Ehkä se BMV tekee silmissäsi sillä ajavat kauniimmaksi/ komeammaksi?! 

Vierailija
19/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorissa varsinkin miehissä huomaa,ketkä on superköyhiä ja ketkä ainakin jotenkin tulee toimeen. Noi superköyhät(ja syrjäytyneet) on usein sellasia kalpeita, hinteliä "nörttejä" ja narkkarit ym. muut pahasti päihdeongelmaiset erottaa ihan habituksesta.

Vierailija
20/29 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 18:05"]

Nyt täytyy kyllä itseäni kehua, anteeksi! Olen köyhä yh, mutta KAUNIS.

En tällä tavalla itseäni koskaan kehu, mutta tämän tyylinen aloitus oli sitä luokkaa että oli pakko.

Samoin ystäväpiirissäni on paljon kauniita, vaikka köyhiä. 

Hoikkakin olen, ei kunnostaan huolehtimiseen tarvita personal treineriä ;)

Ehkä se BMV tekee silmissäsi sillä ajavat kauniimmaksi/ komeammaksi?! 

[/quote]

Olen myös köyhä, mutta kaunsi nuori nainen. Mulal no tosin sikäli eri tilanne moneen köyhään verrattuna, että mulla vanhemmat maksaa just kuntosalimaksut ja muutaman kerran vuodessa trreniasun(tyyliin keväällä juoksulenkkarit, trikoot , paidan ja takin), syksyllä sisätreenikengät, trikoot ja topin ja talvella kans monesti lämpimämmän ulkotreeniasun ja toiset lenkkikengät. Eli noita vaatehankintoja saan yli 1000e edestä ja ei itellä ois mitenkään varaa noihin ja jäs kyl liikunta väliin, kun ei ois esim kunnon kenkii. Meikkeihin en saa avustust vahemmilt ja vaatteisiin tyyliin talvitakin (ei mitään Canda goosee vaan joku 100-150e) ja parit housut ja apidat syksyl ja kevääl kevättakin ja ennen kesää jotkut kesäkengät+parit housut ja topit.  

Todennäkösesti mäkin olisin aika ruma, jos ei ois hyväosaisia ja avuliait vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä