Menikö palsta polvilleen
Kommentit (15)
Tyhjensin välimuistit ym. nyt pystyy taas lähettämään viestejä.
oliko se välimuisti täynnä kaikilla yhtä aikaa?
Ei auta mikään. No, tyhjensin evästeet.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 12:22"]
Ei auta mikään. No, tyhjensin evästeet.
[/quote]
Kappas, tuo viesti tulikin läpi. En tyhjentänyt sivuhistoriaa vaan poistin kaikki evästeet. Se ei kyllä yllättänyt, että palsta lakkaa toimimasta. Ei yhtään.
Jos peukuttaa ahkerasti niin palsta menee ainakin chrome selaimessa säännöllisesti jumiin ja tulee ilmoitus liian suuresta pikkuleivästä. Itselläni on remove-cookies - laajennus jota klikkailemalla tilanne korjaantuu.
Palsta oli viestien lähetysajoista päätellen näkäjään nurin noin 06:00 - 11:45
Palsta pysäytettiin noin klo. 6 - 12 väliseksi ajaksi sen tähden, että Keskusrikospoliisi ehti jäljittää tänne kirjoittaneita vihapuhetta suoltaneita rasisteja. On tulossa oikeudenkäyntejä lähiaikoina.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 12:33"]
Palsta pysäytettiin noin klo. 6 - 12 väliseksi ajaksi sen tähden, että Keskusrikospoliisi ehti jäljittää tänne kirjoittaneita vihapuhetta suoltaneita rasisteja. On tulossa oikeudenkäyntejä lähiaikoina.
[/quote]
Ethän vain erehtynyt antamaan väärää tietoa viranomaisen toiminnasta esiintyen itse auktoriteettina?
Voit olla pian itse siellä oikeudessa.
[/quote]
Ethän vain erehtynyt antamaan väärää tietoa viranomaisen toiminnasta esiintyen itse auktoriteettina?
Voit olla pian itse siellä oikeudessa.
[/quote]
Hoh hoh hoh! Mikä vitsi! :D
En muista että viime syksynä olisi ollut tämmöistä. Uudistuksen jälkeen kaikki on mennyt vain huonompaan suuntaan.
Nyt vihdoin toimisi, mutta täällä ei ole muita kuin Cheek-hullu.
No todellakin! Selaimen tyhjennys auttaa.