Pääsen siipeilemään kauniin ystäväni varjolla
Mitä kaikkea kaunis nainen saakaan ilmaiseksi! Miehet jonottavat maksaakseen juomia, ruokia, reissuja...haluavat auttaa ilman vastapalveluksia you name it. Ihan uskomatonta miten helpolla kauniit pääsevät. Koska olen kauniin ystäväni bestis, nämä lahjukset usein kohdistetaan myös minuun. Kun sitten palaan tästä prinsessaunelmasta, tuntuu oma arki aika ikävältä. Kukaan ei ole mukava, ei huomioi, ei auta. Ruman naisen pitää pärjätä elämässä itsekseen.
Kommentit (7)
Ei pidä paikkaansa. Miehen fantasia tuo, ei mitään muuta.
Tämä on kyllä ihan aito, ruman naisen mielipide. Uskokaa tai älkää. Enpä paljon enää kunnioita miehiä kun näen miten he matelevat kauneuden edessä
Niin, naisethan ei matele laatikkoleukakalsarimällilentäjäkirurgin edessä. Eiku..
Että sellasta taas.
On teillä vaikeeta.
Mulla sama kokemus, mutta ei noin suuressa muodossa. Minullekin tarjotaan ystäväni siivellä drinkkejä ja luksusasunnoissa hengailua. Minua ei kyllä oikein oteta huomioon siellä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan aito, ruman naisen mielipide. Uskokaa tai älkää. Enpä paljon enää kunnioita miehiä kun näen miten he matelevat kauneuden edessä
Naurettavaa katkeruutta.
No en nyt kyllä ihan usko mutta ok.