Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyisitkö, jos tyttäresi seurustelisi venäläisen miehen kanssa?

Vierailija
26.10.2013 |

Jos et, niin miksi?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, koska tyttö on tyttö ja mies on mies. Tyttöni saa seurustella vain suunnilleen ikäistensä poikien kanssa.

Vierailija
2/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on perinteinen tyyli, että nainen on vain keittiössä kun on vieraita en , mutta jos muistuttaa suomalaisia miehiä niin kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi. Tyttäreni on 8v.

Vierailija
4/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon ite vasta parikymppinen, mutta voisin kuvitella, että jos he olisivat suunnilleen samanikäisiä, niin miksipä ei!

Omaan itse venäläisen taustan, mutta kun lähes koko ikä on tullut suomessa asuttua niin en itse ole venäläisissä "piireissä" koskaan kauheasti liikkunut. 

Venäläisen kulttuurin hyvin tuntien on mielestäni miehillä paremmat käytöstavat. Ihan pienissä arkisissa asioissa, kuten kauppakassien kannot yleensä hoitaa mies ja kukkia tuodaan useammin kuin kerran vuodessa, jos silloinkaan. Toki venäjälläkin löytyy miehiä moneen lähtöön.

Nimimerkki: Suomalaiselta avokilta en oo koskaan kukkia saanut, ja kun kysyy apua kauppakassien kannossa on vastaus "Oonksmä joku orja???!"

Vierailija
5/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on seurusteluikäinen, niin mikäs siinä. Minä en ole mikään valvomaan lasteni rakkautta sitten kun he ovat täysi-ikäisiä. Nyt tytöt on 5 ja 11, eli ei vielä ajankohtaista seurustelu kenenkään kanssa. Pääasia, että ovat onnellisia!

Vierailija
6/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois kyllä miehestä kiinni eikä siitä onko Venäläinen.En kuitenkaan olisi toivonut, että tytär olisi ottanut romanin tai somalin (tai jonkun muun muslimin).

Vierailija
7/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ja mielläni antaisinkin näil pohjatiedoilla :) mun käsitysteni ja kokemusteni mukaan venäläiset miehet ovat huomaavia, anteliaita ja hyväkäytöksisiä. 

Vierailija
8/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun vallassani kenen kanssa tyttäreni seurustelee.

Vierailija
9/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Röyhkeää ja epärehellistä sakkia. Tuhatta venäläistä kohden löytyy yksi siedettävä.Liian huono suhdeluku.

Vierailija
10/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin. 

Vierailija
11/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on myös, että ovat keskimäärin vähän kohteliaampia ja naiset huomioon ottavia. Osa on varmasti pelkkää koreografiaa, ainakin parisuhdetta etsiessä. Kyse on varmaan siitä, että venäläiset pojat kasvatetaan eri tavalla kunnioittamaan naista.

Ps. Kyllä meillä silti edelleen venäläinen kantaa kauppakassit ilman eri kyselyitä "ettei rouvan pikku kädet väsy" ym. mukavaa, vaikka ollaankin oltu varmaan tuhat vuotta yhdessä :)

Vierailija
12/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisen lapsen, oli se sitten tyttö tai poika, seurustelu on hänen oma asiansa, ei se mun hyväksyntää tarvi. Välithän siinä menee, jos alkaa aikuista määräillä.

Vierailija
13/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kokemus, että ovat röyhkeitä ja huonotapaisia, tulee vain siitä että he ovat ne, jotka kuullaan ja huomataan. Oma mies häpeää maantovereitaan, jotka tuolla tavalla käyttäytyvät. Tavallinen venäläinen on hyvin samankaltainen kuin suomalainen, ei tee itsestään numeroa, eikä ainakaan siitä että on jotenkin hienompi kun on venäläinen.

Vierailija
14/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkälainen venäläinen. Minulla oli nuorempana lyhyt suhde hyvin vapaamielisen, trendikkään ja länsisuuntautuneen venäläistaitelijan kanssa. Jos kyseessä olisi joku ammattirikollinen, tai supermacho, niin olisi vähän eri asia. 

Vierailija
15/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläinen mies arvostaa naistaan ja kohtelee häntä sen mukaan, tuo kukkasia ja lahjoja, hemmottelee ja helpottaa elämää kaikin puolin. Jos vaan olisi tällainen venäläinen mies aikuisella tyttärelläni, niin en paa pahaksi..

Vierailija
16/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen deittaillut venäläistä miestä, joka oli kyllä kaikin puolin fiksu, mukava ja kohtelias tapaus, muista syistä vaan ei natsannut. Tyttäreni (1-v.) mahdollisille tuleville poikaystäville asetan "vaatimuksiksi", että hän jakaa perheemme keskeiset arvot ja kohtelee tytärtä hyivin. Miksi ihmeessa vastustaisin tyttäreni seurustelua jonkun kanssa vain kansalaisuuden perusteella?

Vierailija
17/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, eikä mannea eikä somalia. En vaan ole tämän 46 vuoden aikana törmännyt yhteenkään, joka saisi minut ajattelemaan heistä kovin positiivisesti ja uskokaa, olen tavannut heitä. Näihin kokemuksiin perustan mielipiteeni.

Vierailija
18/18 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miehestä, mutta mikään kansalaisuus ei olisi tietenkään este mun hyväksymiselle jos se mies olisi hyvä ja kunnioittaisi kaikintavoin, ja rakastaisi tyttöäni.

Yhtä pöljä kysymys kuin että, hyväksyisitkö jos tyttäresi seurustelisi vasenkätisen miehen kanssa. Juu tai ei, kun niitäkin on niin monenlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi