Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (55)
Mies on viettämässä mökkiviikonloppua kavereidensa kanssa, kaksi lapsista on yökylissä ja yksi lapsi pelaa kännykällä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 18:15"]
Nukkuu sohvalla juotuaan kaksi 0,33 tölkkiä kaljaa.
[/quote]
Jätä se sika, alkoholisti, juo niin paljon että sammuu!
Miehestä en tiedä, on työristeilyllä. Todennäköisesti syömässä just nyt. Esikoinen omassa huoneessaan, kuuntelee tod näk musiikkia ja surffaa netissä. Keskimmäinen pelaa kaverin kanssa yläkerrassa. Pienin katsoo kanssani TTK:n uusintaa telkkarista.
Otti imurin esille, imitoi elvistä. Lapsia evvk, katsovat telkkaria olkkarissa.
Mies makaa sohvalla ja katsoo töllöö. Toinen lapsi on tässä minun vieressä ja toinen on katsomassa toisella sohvalla töllöö.
Mies istuu bokserit jalassa tietokoneella, juo kaljaa ja katsoo el clasicoa
Mies levitoi olohuoneessa. Lapset yrittävät kommunikoida humanoidien kanssa, meidän takapihalle laskeutui ufo tänään klo 18.45.
Kiillottelee timantteja ja lapset ihastelevat muita jalokiviä, kuten rubiineja, smaragdeja ja safiireja
Lapsi nukkuu.
Mies on viidettä päivää vanhempiensa luona ryyppäämässä äidin ja isukin hellässä huomassa. Arvatkaa lähteekö ulkoruokintaan? Olen tänään jo katsellut asuntoja. Ikävä homma ettei pääse muuttamaan ennen kuin joulukuussa, toivottavasti ei ehdi mulla mieli muuttua...
Mies makaa sohvalla ja surffaa netissä sekä katsoo telkkaa. Kai se kohta menee nukkumaan kun pitää huomenna mennä töihin taas jälleen. Paiskii ylitöitä koko viikonlopun. Lapsi omassa huoneessaan ja katsoo jotain videoita youtubesta.
Mies pelaa Batman-peliä tietokoneella. Lapsia ei ole, paitsi ihan pikkuruinen saattaa olla masussa jos on hyvin käynyt :)
Pesee ammetta ja suihkua siinä samalla.
Mies on metsästysreissulla eli varmaankin istuu tulilla ja juo kaljaa. Toinen lapsi on treenivikonloppua viettämässä toisella paikkakunnalla ja toinen on kaverinsa kanssa katsomassa yläkerrassa jotain DVD:tä.
Kuuntelee koneella Stratovariusta.
On kaverillaan. Lapset 3kpl ovat nukkumassa.
Mies nukuttaa 3vuotiasta. Kävivät saunassa, syötiin iltapalaa ja mä vein koiran ulos. Musta tuntuu että on nukahtanut itsekin, puol tuntia on ollut jo ihan hiljaista....:)
Mies syö sohvalla pitsaa ja juo olutta.
Mies on saunomassa lapsen kanssa. Itse juon kokista tietsikan ääressä :)
Katsoo leffaa ja raapii muniaan...