Miten "jättää" mies muutaman treffin ja seksin jälkeen?
Ei vain natsannut mun puolelta, mies on ihan intona. Voi paska
Kommentit (33)
En tiedä, kun samaa pohdiskelen itse :(
Rehellinen kannattaa olla. Pidät hänestä, mutta et tunne niin paljon kuin haluaisit tuossa vaiheessa?
Mutta mitä jos se ehdottaa vaikka että katellaan rauhassa? Se seksi oli "genreltään" semmosta mitä mä en TOD halua ja muutenkin mies ahdistaa mua! Tekstareita satelee "haluaisitko lisää" jne. EN TOD HALUA!
ap
Mutta mitä jos se ehdottaa vaikka että katellaan rauhassa? Se seksi oli "genreltään" semmosta mitä mä en TOD halua ja muutenkin mies ahdistaa mua! Tekstareita satelee "haluaisitko lisää" jne. EN TOD HALUA!
ap
Jos et halua, et halua. Ei silloin mitään katella rauhassa, kun halutaan lopettaa yhteydenpito. Sano, että et ole kiinnostunut jatkamaan, että ette olleet seksuaalisesti yhteensopivia.
Ymmärrän, että et halua pahoittaa miehen mieltä, mutta tärkeämpää kuin olla ystävällinen on olla suora ja selkeä. Kerran se vain kirpaisee. Tiukasti ja asiallisesti.
15 minuutin sisällä 4 tekstaria. Yhteenkään en vastannut. Voi helvetinhelvetti. Pitää pistää kyllä äkkiä poikki. Mä en ikinä enää mene kenenkään kanssa treffeille.
ap
Vastasin: Mulla on valitettavasti semmoinen fiilis, että meistä ei tule mitään. Toivottavasti meni kerrasta jakeluun
ap
Mitä tarkoittaa tuo, että seksi ollut genreltään sellaista mitä haluat? :)
Pidetään peukkuja, että ymmärsi selvää suomen kieltä. Suoruus on parasta näissäkin tilanteissa.
En tykännyt tietyistä jutuista mistä se oli ihan intona. Eikä se osannut muakaan oikein käsitellä silleen mikä tekis hyvää vaikka useamman kerran kerroin miten tuntuis paremmalta.
Vastas ett' asia o selvä ja et jos tekee mieli niin voin laittaa viestiä
ap *helpottuneena*
Kannatan rehellisyyttä, itselläni muutaman kerran ollut sama tilanne ja olen sanonut ihan suoraan että mies on mukava (kuten on ollutkin), mutta en halua jatkaa tapailua koska hän ei ole tyyppiäni.
Yhdellä kertaa seksi oli jotain niin kamalaa, etten halunnut edes katsoa mieheen päin sen jälkeen. Sen jälkeen hän oli silmissäni etova. Tuon kuitenkin katsoin parhaaksi jättää kertomatta, koska en halunnut tietenkään loukata.
Paskanhan siitä mieheltä 99% varmuudella saa niskaansa, koska miehinen ego kärsii. Mutta, eipähän tarvitse selitellä eikä keksiä tekosyitä.
Hyvä juttu, AP, hienosti hoidettu!
Kurjaa, ettei natsannut, mutta paremmin natsaavia on varmasti :)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 13:53"]
Yhdellä kertaa seksi oli jotain niin kamalaa, etten halunnut edes katsoa mieheen päin sen jälkeen. Sen jälkeen hän oli silmissäni etova. Tuon kuitenkin katsoin parhaaksi jättää kertomatta, koska en halunnut tietenkään loukata.
[/quote]
Mikä tarkalleen seksissä mätti? t. Utelias
Oli se mies silleen ihan ok, aattelin että hyvä seksi vois auttaa asiaa ja siitä tulis vieläkin enemmän ok. Mutta ei. En tykkää että mulle sanotaan koko ajan mitä mun pitäis tehdä, tyyliin "nuole sieltä alempaa (eli persereikää), ota suihin ilman käsiä, kuinka syvälle saat sen suuhun..." Ja sit vielä ohjataan kädellä mun päätä "väkisin" jos ei mene sinne minne pitäis. Ja mun käsittely oli niin kovakouraista että teki ilkeetä.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 13:54"]
Miksi sitten annoit miehelle pilluva, jos et tykkää hänestä?
Olet halpa suttura.
[/quote]
ei nainen anna pillua. nainen harrastaa seksiä koska haluaa nautintoa. en mä ainakaan ole koskaan sen takia harrastanut seksiä että olisin ihastunut tai rakastunut. harrastan seksiä pelkästään sen takia, että saan itse nautinnon.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 13:59"]
Oli se mies silleen ihan ok, aattelin että hyvä seksi vois auttaa asiaa ja siitä tulis vieläkin enemmän ok. Mutta ei. En tykkää että mulle sanotaan koko ajan mitä mun pitäis tehdä, tyyliin "nuole sieltä alempaa (eli persereikää), ota suihin ilman käsiä, kuinka syvälle saat sen suuhun..." Ja sit vielä ohjataan kädellä mun päätä "väkisin" jos ei mene sinne minne pitäis. Ja mun käsittely oli niin kovakouraista että teki ilkeetä.
ap
[/quote]
hyi että!
kuulostaa siltä että miehellä on kokemusta pelkästään maksullisista naisista. inhottavaa. onneksi pääist eroon. nyt sitten uutta miestä koukkuun! :)
Tilanne selvisi siis jo. Hyvä. Muutoin olisin vastannut: "Tee kuten mies, älä vastaa koskaan".
Just joo, oli sit imenyt myös mun kaulan ihan mustelmille, hyi helvetti! Kiva tälleen aikuisella iällä, ekaa kertaa fritsuja. Vituttaa viel enemmän koko tapaus.
ap
Haluaisin siis olla kiltti sille. Mutta mitkä olis ne oikeet sanat?
ap