Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tabu Suomessa soittaa ystävälle viikonloppuisin.

Vierailija
26.10.2013 |

Ainakin, jos on yli 28. Kommentoi!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii no jos ap tarkoittaa että se on puhumaton sopimus? tiedän tunteen, itsekkin olen soittelematta eikä yleensä sovita mitään perheellisten kanssa jos ei se ole sitten koko perheen tapaaminen tms. oletan että muutkin haluavat pyhittää vk.lopun oman perheen kesken.

Vierailija
2/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymys on hassu, mutta en mäkään usein soita ystäville viikonloppuna. Mun mielestä juuri silloin kaikki ravaa harrastuksissa... Viikonloppu on perheiden omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tosiaan perheellisille kavereille ei tule soitettua viikonloppuna eikä itsellekään ole pahemmin aikaa viikonloppuna juoruta. Usein perheellisten kavereiden kanssa soitellaan arki-iltana, kun tod.näk ainakin toinen on jossain lasten harrastuksessa ja aikaa juoruta.

Vierailija
4/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabua tai ei, onneksi mun ystävien kanssa ei ole moisia sääntöjä :)

Vierailija
5/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joitakin voi nolottaa jos juodaan jo päivällä.

Vierailija
6/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina ihmettelen, että ihmiset soittelee työasioita viikonloppuna, pomo saa sinua häiritä ja soitellaan edestakaisin.

Täällä Keski-Euroopassa sellainen ei tule kuuloonkaan. Vapaa-aika on vapaa-aikaa eikä mitään puhelinpäivystyksessä olemista.

Vierailija
7/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta, että perheelliset ja perheettömät eivät juuri tapaa toisiaan viikonloppuisin. Perheet viettävät ns. laatuaikaa keskenään ja perheettömien kuvitellaan kiitävän tukka putkella baanalla etsimässä sitä oikeaa kumppania, jonka kanssa perustaa perhe.

Olen itse perheetön enkä kovin halukkaasti soittele perheellisille viikonloppuisin, ellei sitten ole todellista asiaa. Olen kyllä valmis juttelemaan, jos perheellinen ottaa yhteyttä. Joskus nuorempana huomasin, että perheellinen ystävä otti yhteyttä yleensä silloin, kun puoliso oli työmatkalla ja vaimoparka tarvitsi mörönsyöttiä. On tosiasia, että monet perheelliset naiset eivät ole tottuneet olemaan yksin omassa seurassa, vaan tarvitsevat aina jonkun "tukihenkilön", vaikka olisi lapsiakin. 

Vierailija
8/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on, perusteles kiitos.

Vierailija
9/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on? En ymmärrä.

Vierailija
10/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätko mitä tabu tarkoittaa?

Vierailija
11/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö just viikonloppuna ole parempi soittaa kun yleensä ihmiset ei ole töissä viikonloppuna? Iltaisin perheelliset on kiireisiä, ovat tulleet töistä, tehneet ruokaa, vieneet lapsia harrastuksiin, käyneet omissa harrastuksissa, viikonloppuna harvemmin on harrastuksiakaan.

Vierailija
12/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no mä olen huomannut ettei perheellisille ystäville tule soiteltua viikonloppuisin. Tänäänkin kaipaisin ulkoiluseuraa lapsen kanssa, mutta en viitsi häiritä naapuria. Hän kun käy töissä ja olettaisin että haluaa nähdä miestäänkin... Mulle kyllä saa soittaa viikonloppuisinkin, mutta mä olenkin kotiäiti =)

Vierailija
13/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap väärät ystävät.

Vierailija
14/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tabut ovat asioita, joita syystä tai toisesta ei haluta keskustelun piiriin aivan riippumatta siitä, mitä niistä tiedetään

sanoo wikipedia.

Vierailija
15/15 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tabu käyttää sanoja väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme