Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaisultrassa vain ruskuaispussi.

26.10.2013 |

Käytiin eilen mieheni kanssa varhaisultrassa. Vkoja kuukautisista laskettuna 6+4. Kierto vaihtelee, kun söin jokusen vuoden e-pillereitä, ja alkukesästä näköhäiriöiden vuoksi vaihdettiin minipillereihin. 9.9.13 oli viimeiset kuukautiset. 7.10 tein haalean plussan, ja 8.10 vahvemman plussan. Nyt 25.10 sain tuomion, ettei ultrassa näkynyt kuin ruskuaispussi, ei sikiökaikua, eikä sykettä. Kohdunulkoinen raskaus onneksi pois suljettu.Tein erittäin vahvan plussan samana iltana, kun olin niin epätoivoinen. 50% mahdollisuus että tästä vielä jotain tulee, mutta muuten tää raskaus on tuulimuna. Näin sanoin lääkäri.Tunnen olevani niin raskaana, kun oireistakaan ei pulaa, mutta jos tämä kaikki odotus onkin turhaa :( Onko kanssa sisaria? Meillä 4.11 kontrollikäynti, ja siihen asti pitäisi elää epätietoisuudessa kaikkien raskaus oireitten kanssa. Mihinkään kun ei pysty keskittymään, vaikka kuinka yrittäisi ettei mieti asiaa. 

Kommentit (1)

1/1 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka,

mulla oli sama stressin aihe keväällä. epäsäännöllinen kierto ja kun plussasin en tiennyt millä viikolla olen, ajattelin itse 5-7. lääkärissä näkyi vain tyhjä pussi vaikka hän laski että menkkojen mukaan olisin viikolla 6+. sitten stressasinkin asiaa niin paljon että menin heti 4 päivän päästä uudestaa toiselle lääkärille joka oli näkevinään alkion ilman sykettä ja huojennuin. sit meni ehkä 3 päivää aloin vuotaa punasta verta ja tuli sit taas rynnättyä lääkäriin. tää oli tasan viikko ekasta ultrasta ja sitten näky jo sykekin ja lääkäri vaan sano et hedelmöitys tapahtunu myöhään et oli liian varhanen et ois mitää nähny ekas ultrassa. Noh, kuitenkin kun menin np-ultraan olinkin jo viikolla 14+1! samoin rakenneultrassa saman mallin mukaan. tuli mulle vähän sellane olo että kuinka luotettavia nuo varhaisultrat on kun mulla ei mitään näkynyt vaikka olin jo rv 6.... nyt oon 32+6. kyllä sulla vielä toivoa on :) tiedän et vaikea odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla