Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo, että mies ei uskalla puhua oman ikäisilleen naisille?

Vierailija
26.10.2013 |

Kyseessä 24-vuotias miespuolinen henkilö, naurattaa 5-6 vuotta nuorempia pikkulikkoja, koska ei uskalla puhua oman ikäisilleen.

Kertooko huonosta itsetunnosta? Epävarmuudesta? Jostain muusta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ujoudesta?

Vierailija
2/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika pieni ikäero. Minä juttelen usein 16-vuotiaidenkin tyttöjenkin kanssa, mutta vain netissä. Netissä todellisuus kyllä hämärtyy jollain tavalla ja kaikkia tulee kohdeltua samalla tavalla ja yhtä aikuisina. Sitten joskus netin ulkopuolella järkyttyy siitä miten lapsellisilta jotkut nuoremmat tuntuvat. Toisaalta taas oman ikäisiin naisiinkin on aika vaikea samaistua, kun elämäntilanteet ovat monesti aika erilaiset ja ovat liian kokeneita ja vaativia. Toki kaikki naiset ovat omalla tavallaan liian vaativia ja hankaluudet vaihtelevat ikäkausien välillä.

Tuntuisi kyllä oudolta seurustella jonkun alle 18-vuotiaan kanssa, mutta se ei haittaisi niin paljon jos tällä tytöllä ei olisi kavereita tai niitä ei tarvitsisi nähdä. Saman ikäisten seuran kautta se lapsellisuus ja erilainen maailma paljastuu. Kahdestaan sillä iällä ei ole niin väliä. Sama toimii varmaan toisinkinpäin.

-Mies 28v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko impotentti? Tai sitten ei vaan kiinnosta kuin nuoremmat naiset.

Vierailija
4/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet ettei uskalla? Voiko olla ettei sitä kiinnosta? Onko kyse sinusta vai muistakin?

Vierailija
5/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä miehellä on mahdollisesti kaksisuuntainen mielialahäiriö, ei ole ujo, mutta sosiaalisten tilanteiden pelkoa on. Ennen niin fiksusta ja lähes raittiista on tullut kuin teini. Ryyppää ja rellestää just näiden 18 kesästen suosimissa paikoissa. Kaikki tää alkoi kun tälle tyypille tuli ero keväällä. Ja tämän ettei uskalla puhua oman ikäisilleen sanoi itse.

-ap

Vierailija
6/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:21"]

Mistä päättelet ettei uskalla? Voiko olla ettei sitä kiinnosta? Onko kyse sinusta vai muistakin?

[/quote]
Sanoi itse ettei uskalla. Mua ei kyseinen henkilö kiinnosta ollenkaan, että oikeestaan sama mulle. Mietin vaan mistä tällainen voi johtua.

Vierailija
7/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:21"]

[/quote]

Niin ja siis tän kirjoitti ap :D

Sanoi itse ettei uskalla. Mua ei kyseinen henkilö kiinnosta ollenkaan, että oikeestaan sama mulle. Mietin vaan mistä tällainen voi johtua.

[/quote]

Vierailija
8/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

diagnoosi: lassukka

Vierailija
9/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi seurustella, mutta on sosiaalisilta taidoiltaan jotenkin vajaa?

Vierailija
10/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:35"]

diagnoosi: lassukka

[/quote]

Käy järkeen. :D On kyllä täys reppana ja säälittävä.

-ap

Vierailija
11/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24v on useinmiten enemmän poika kuin mies.

Vierailija
12/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:39"]

24v on useinmiten enemmän poika kuin mies.

[/quote]

Joo no ainakin tämä tapaus on.

-ap

Vierailija
13/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:24"]

Tällä miehellä on mahdollisesti kaksisuuntainen mielialahäiriö, ei ole ujo, mutta sosiaalisten tilanteiden pelkoa on. Ennen niin fiksusta ja lähes raittiista on tullut kuin teini. Ryyppää ja rellestää just näiden 18 kesästen suosimissa paikoissa. Kaikki tää alkoi kun tälle tyypille tuli ero keväällä. Ja tämän ettei uskalla puhua oman ikäisilleen sanoi itse.

-ap

[/quote]Kyseletkö tätä nyt eksän, äidin, kaverin vai wanna-be-naisystävän roolissa? Vai onko teillä yhteinen lapsi?

Vierailija
14/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:47"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:24"]

-ap

[/quote]Kyseletkö tätä nyt eksän, äidin, kaverin vai wanna-be-naisystävän roolissa? Vai onko teillä yhteinen lapsi?

[/quote]

En kenenkään näistä, oon vaan tuttu joka mietiskelee mistä tää yhtäkkinen sekoaminen. Tykkään pohtia asioita.

-ap

Vierailija
15/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö tuo vähän nuorempien naisten nauratus ole ihan tervettä verrattuna siihen että metsästäisi vanhoja puumia tai erakoituisi yksin kotiin? Äitini on tasan 6v isää nuorempi ja onnellisesti ovat naimisissa jo 37v ajan olleet.

Vierailija
16/16 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tossa ikäerossa ole mitään murehdittavaa, mutta ryyppääminen, sekoilu ja kaksisuuntainen voivat kyllä olla huolestuttavia asiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä