Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** <3 ELOKUISET 2014 <3 ***

26.10.2013 |

Aloitan nyt ketjun meille elokuisesta pikkuisesta haaveileville, en löytänyt vielä ketjua.

Saffelson kp 1/26-28. Yk 5

Kommentit (425)

361/425 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Future! :) HIrmuisesti tarrasukkia mukaan sinne odottavien puolelle! <3

Ihanaa muuten Saffelsson kun jaksat päivittää listaa :)

Täällä ei menkkoja edelleenkään. En ole jaksanu raahautua apteekkiin hakeen edes uutta testiä, olin niin varma menkkojen tulosta kun nega perjantaina herkällä testillä...:D Oireita ei edelleenkään ole kumpaankaan juurikaan, mitä nyt eilen illalla selkää poltteli että luulin menkkojen alkavan. Ähäkutti, eipäs alkaneetkaan. Mut hei, joko plussa tai menkat kiitos, en halua kierron kovin venyvän.

Khalemeon kp 31/28 yk4

362/425 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Future! Aivan ihanaa! Päivitän yöllä taas ;-) Aina mukavaa kun saa päivittää näitä ilouutisia.

Suuren suuret tsemppaukset koko loppupäälle, eikös otettaisi ja plussattaisi kaikki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
363/425 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA FUTURE! Ihana uutinen :) 

Khalemeon.. PLUSSATUULIA.. Mä pidän peukkuja täällä, sinullekin :)

ON:

Voihan se olla, että aikasessa testaamassa olin.. kun en ole oviksen tarkasta päivästä tietoinen..ja sit siinäkin oma aikansa menee, et alkaa erittyy hormonia.. mutta silti semmoinen olo, että tää kierto meni huti.. ei ole muuta oiretta - eikä sekään oire - kuin palellus. Jäätävä horkkaolo ja sitten toisaalta kuumia aaltoja... vaihdevuodet tulee lähinnä mieleen. Ja nyt kp 27/27-29 on alavatsassa vihlonta kipua.. Liikutun helpolla ja itken, mutta pms:n lukuun menisi se.. Jollei se tätsky kurvaa huudeille, niin on tuolla noita tikkuja joille pissiä.. katsellaan sitten.. keskiviikkona? Jos miettimällä alan miettimään niin kahvi ei maistu ja närästää helpolla.. vatsahaava :D Huohh.

364/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, lisää plussanneita! Onnea! <3

Toivottavasti loput piinailijat nyt plussaavat, ku tippuneita on suhteessa paljo enempi. ;)

Mulla la saattas mennä kyl syyskuulle, en osaa yhtään sanoa ku en oo varma oviksesta. Lämmöt ei oo noussu vieläkään, vaikka luulin bonganneeni oviksen viime viikolla.

Tänään tuli illalla punertavaa, ovismaista limaa pyyhkiessä. Mitä lie...

Toisaalta kaiken järjen mukaan en oo ees ovuloinu, koska digitestin mukaan hcg ei oo vielä poistunukkaa kokonaan. Näytti raskaana 1-2. :/ Että saattaapi olla että punerva lima ennakoi menkkoja. No, menkatki ois sinällään helpotus, ku sit tietäs missä mennään. Tympii tämmönen epämääränen kierto. 

Emotar kp34

365/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetty 17.12.2013

*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***

Khalemeon         32/28      (yk 4)

Rianna                39/35      (yk 4)

SointuOlivia        41/33-38 (yk 8)

Emotar 34v,        35/28-32 (yk 5)

Johanna             34/28-31  (yk 9)

Metsätähti88      30/29      (yk 11)

Rima                   42/30-46 (yk 11)

Weebee             28/27-29

AnniW                26/28      (yk 2)

Esse                  26/29       (yk 1)

80Emilia            27/28-30 (yk 4)

Saffelson           24/26-28 (yk 6)

+++ Plussanneet onnekkaat +++

Larsku  (yk 2)

Mocca82  (yk 1)

Narayan (yk 1-2)

Janskina (yk 2)

Marjamiini (yk 4)

Kiiu (yk 1)

Finola (yk 3)

Lila80 (yk 2)

Hopefullysoon (yk 6)

Helinäkeiju86

Jarnis (yk 5)

Vivian81 (yk 2)

Halalay

Future (yk 4)

--- Tippuneet ---

Silmu89 

Lapinnoita 

Mangustiina

Yennaf 

Pinjaminsiemen

Nipa87

Christabel

Henriikka85

Junyun

Ellenwu

Tintti

Reksijakeittäjä

Elisabet81

Sonle

Vauvakuumeilija

Simpukka74

Pippuripää

Elokuu15

Carblanca 

Bellapikkuinen

Pikkue

? Kadonneet ?

Mago 53/26-30 yk 19

Yeena 52/26-32 yk ?

Zenyh 50/30 yk 2

Nyytimari 46/28 yk ?

Kristina 44/25-26 yk 5

Neitihuu 45/25-29 (yk 3)

Sohvia 48/35 (yk 2) 

Keivi/Kiova 45/33-35 (yk 1)

366/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotar, eikö se vois olla oikea plussa, vai millo teit testin? :)

Mie testailen aamulla, jos ei menkat ala. Miehen syntymäpäivä, toivottavasti ois lahja annettavana;)

Khalemeon kp32/28

367/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamua!

Jokos Khameleon plussasi? :)

Mää en tiä voisko se olla oikee plussa, ku luulin oviksen olleen viime viikolla, mut limoja oli kyllä jo edell. viikolla, joten otappa siitä ny selvää...

Tänään vein kusinäytteen labraan ja huomenna soitan vastauksista, ja sitte joko pääsen tai en pääse jatkotutkimuksiin. (Hcg:n mittaus verestä).

Aattelin tehdä digitestin viikon päästä, niin selviää kasvaako viikot vai hiipuuko ne pois.

Jännittää mut silti uskon eniten siihen, että menkat on alkamassa.

368/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut miehelle synttärilahjaa ei, oikein negojen nega oli taas:/ Masua kuumottelee myös, että eiköhän ne menkat kohta ala. Kierto pisimmillään ollu 30, että ei tää nyt mikään valtavan pitkä ole. Apteq 10 eli herkkä testi, kyllä pitäs jo näkyä. Ilmottelen kun menkat alkaa, ennen sitä ei viitsi syyskuisiinkaan pompata. Melko pettynyt olo, vaikka toisaalta mietin tätä taloustilannetta, että siirrynkö sinne syyskuisiin ollenkaan.

Tulehan motar kertomaan vastauksista! :)

Khalemeon kp 32/28 yk4

369/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khalemeon.. no höh!!! Oisko vaan voinut olla tosi pitkällä ovis..? Tai sit vaan hormonihörökierto :/ Tylsää. :( 

Emottarelle peukkuja toivottottuun lopputulokseen :)

Kp 28... vallan hyvin vois täti tulla.. eilen oli juilimisia ja tää palellus vaan hurjistuu.. nyt oli aamulla 37.0 lämmöt.. ja kiukku itkuja.. blaaah. Kävin jo lueskelemassa syyskuisia eilen.. jollei kp 31 viel ala menkat, ni testattava se on sitten.. mut nyt pidän jäitä hatussa... 7.12 oli tosi isot kivut alavatsassa muutaman tunnin, mietin, oisko ovis ollut silloin.. joskus mietin niiden ovistikkujen ostamista, mutta samalla... aargh.. kauheeta stressiä niist tulis mulle :P Ja eikai niil mitään tee, ko meil oli kierron vaihe mikä tahansa niin peitot heiluu joka, vähintään jok toinen päivä. 

370/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kukkuu! 

Mie oon ihan "vanha" uus täällä, 2008 vuodesta asti kuumeillu ja välillä vaihtunu mieski ja ollu sinkkunaki. Vm 87. 

Yrityskertoja on kertyny varmaan semmonen lähemmäs 50 eli pitkään on oma lapsi haaveissa ollu ja takana 2 keskenmenoa, joista toinen *toivottu* ja toinen vahinko jonka tietysti oisin pitänyt. Nyt sit aika vastikään, muutama kuukausi sitten mieheni jätti mut toisen naisen takai (oltiin vuosi yhdessä). Olin jonku aikaa yksin ja sitten tapasin baarissa kivan miehen. Mentiin meille jatkoille ja voitte arvata miten kävi. 

En voinut uskoa tänäaamuna silmiäni ku tein raskaustestin ja siihen pärähti SELVÄ PLUSSA! Oon ihan onneni kukkuloilla ja tämä mies on kyllä kans. Itsellä pelottaa todella paljon nuo aikaisemmat kokemusket ja ens vuonna ois ollu laparoskopia aika yms endoepäilyn vuoksi niin nyt, kerrankin, kaikkien näiden vuosien jälkeen minulle käy näin. uskomatonta!!!

Saaneen siis liittyä tällä erikoisella taustallani joukkoonne iloiseen ja onnelliseen. <3 

Plussasin siis tänään 17.12.2013 RV 4+1 (yk50)

Terkuin onnensa huipulla, 

Mondeli

371/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wee, mie en tiedä minun ovista, ajatellu sen aina olevan jossain puolessa välissä:) Mun hormonit nousi viimeksi aika hitaasti, raskaus näky cbllä kp 30/28 muistaakseni, 28/28 nega.  Silloin en tosin tiennyt kiertoani, 28 on villi arvaus, sillä raskauduin suoraan ekasta kierrosta pillereiden jälkeen. Pahoinvointi alkoi vasta joskus lähemmäs rv 10, tissikipu rv 8 jne,

Mutta arvaapa mitä menin tekeen? Katsomaan sitä testiä useamman tunnin kulutttua testauksesta ja siihen oli ilmestyny reunoiltaan vaaleenhimmeenpunanen hemmetin viivanpaikka. Roskishaamumitätönplussiin ei kai ole luottamista?? Voi minua tyhmää! Mut jos menkat ei ala, viim. lauantaina uusi testi. 

Khalemeon 32/28 yk4

372/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotar, toivotaan parasta, että olisikin nousemaan eikä laskemaan päin arvot :)

Khameleon, huu jänskää, kerro sitten heti miten käy!

Weebee, minullakin hieman ristiriitainen suhde ovitikkuihin. Stressaavat, mutta meillä ei kyllä joka päivä tule pupuiltua muuten ;-)

Mondely, taisit eksyä väärään ryhmään. Plussanneilla omansa.

374/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khalemeon... samanlaisia kilipäitä ollaan.. minäkin JÄÄT HATUSSA (mikä vitsi!!) menin tekee toisenkin testin, toi on 25 herkkydeltään... ja kuten siihen aiempaankin, niin tuohonkin se samanmoinen viivanpaikka mukamas tuli.. musta mukamas vähän pinkertäväkin.. mutta laadiidaa... menkkoja ei viel kp28 iltana näy, vaikka niin aattelin, mutta kerkeehän ne vielä.. ja aamullakin on oiva aika lorahtaa... :P Roskiksista ei sais kaivella noita.. oon kanssa puupä :D Toivotaan, että sinulla Khalemeon ne oli oikeita viivan pirruksia ja se vahvistuu siitä <3

Mahassa nipsnaps ja päässä ritssats... kohta sietäs alkaa, tässä alkaa olemaan jo aika tulisilla hiilillä, hermo kireenä ja huurteessa!

375/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päättämät itkut jatkuu tätiä/plussaa odotellassa kun tänään itkin kun näin koiravaljakon Ajankohtainen Kakkonen -ohjelmassa... Jep jep :D

Kp26/28 meneillään.

376/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaiskohan jo huomenna tehdä testin? Kuitenkin kp 27/29 :D Ovistesti näytti plussaa 7.12 illalla ja 8.12 päivällä viiva oli jo kadonnut. Eli huomenna olis dpo 9. Mulla on varastossa yks sellanen 10 testi eli herättelen toiveita että edes himmeä plussa näkyis, hihii :D

377/425 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea futurelle <3

weebee mulla on nyt ollut nuo ovistikut käytössä kaks viimestä kiertoa, lähinnä halusin vaan nähdä saanko niihinkään testeihin plussaa... ja toisaalta nyt kun se hymynaama siihen ilmesty vasta kp 30 niin osas hieman ajottaa tuota puuhastelua myöhemmäksi, tosin ei tainnu silti olla riittävästi... yleensä en enää malta puuhailla noilla kiertopäivillä kun on se tunne et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä... muttan taitaa ne testit jäädä mullakin nyt ostamatta, nyt olen sen hymyn saanut ja sen mukaan jotakin tapahtuu ja se tieto mulle riittää... :) toivotaan että plussa sieltä tulis ja kyllä täällä varmaan on aika monta puupäätä mitä tuohon testailuun, testien tutkimiseen ja roskiksesta kaivamiseen tulee ;)

khalemeon toivotaan, et sullekin sieltä plussa tulis niin kuin muillekin <3

ON: eilen aamulla testattu taas sellasella herkällä ja negahan se oli :( nooh, tänään aamulla testasin andonin digillä ja sano että yes... no se ei merkkaa mitään... ja en tiedä miksi aina uudestaan ja uudestaan sorrun ostamaan niitä lisäpuikkoja siihen testiin, kun se tekee tuota... ehkä just siksi kaipa sitä haluaa tosiaan kiusata itteään tai jotain. tää on ihan sairasta... tuo samainen testi on siis aikasemminkin mulle näyttänyt plussaa ja sit se ei ollukaa, siis voihan se olla et jotain on tapahtunut ja yritystä ollut ja sit ei ookaan kestänyt... mut jotenkin luulis sen näkyvän muissakin testeissä... prkl, no tuo plussa oli mulle sama ku nega... eli tilanne ei ole muuttunut. Huomiseks aamuksi on apteekin oma testi ja seuraavaks aamuks clear bluen digi siis jos menkat ei ole alkanut.... luulis niiden näinä päivinä alkavan jos se ovis oli sillon kp 30 tienoilla.... nooh, eipä muuta kun jatketaan oottelua :)

378/425 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitetty 18.12.2013

*** Elokuiset 2014 jännäilijät ***

Khalemeon         33/28      (yk 4)

Rianna                40/35      (yk 4)

SointuOlivia        42/33-38 (yk 8)

Emotar 34v,        36/28-32 (yk 5)

Johanna             35/28-31  (yk 9)

Metsätähti88      31/29      (yk 11)

Rima                   43/30-46 (yk 11)

Weebee             29/27-29

AnniW                27/28      (yk 2)

Esse                  27/29       (yk 1)

80Emilia            28/28-30 (yk 4)

Saffelson           25/26-28 (yk 6)

+++ Plussanneet onnekkaat +++

Larsku  (yk 2)

Mocca82  (yk 1)

Narayan (yk 1-2)

Janskina (yk 2)

Marjamiini (yk 4)

Kiiu (yk 1)

Finola (yk 3)

Lila80 (yk 2)

Hopefullysoon (yk 6)

Helinäkeiju86

Jarnis (yk 5)

Vivian81 (yk 2)

Halalay

Future (yk 4)

--- Tippuneet ---

Silmu89 

Lapinnoita 

Mangustiina

Yennaf 

Pinjaminsiemen

Nipa87

Christabel

Henriikka85

Junyun

Ellenwu

Tintti

Reksijakeittäjä

Elisabet81

Sonle

Vauvakuumeilija

Simpukka74

Pippuripää

Elokuu15

Carblanca 

Bellapikkuinen

Pikkue

? Kadonneet ?

Mago 54/26-30 yk 19

Yeena 53/26-32 yk ?

Zenyh 51/30 yk 2

Nyytimari 47/28 yk ?

Kristina 45/25-26 yk 5

Neitihuu 46/25-29 (yk 3)

Sohvia 49/35 (yk 2) 

Keivi/Kiova 46/33-35 (yk 1)

379/425 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saffelsoniin voi kyllä luottaa kuin vuoreen, että päivittää yöllä listan :D

Voithan sie Esse toki tehdä testin, mutta melko suurella todennäkösyydellä on vielä nega. :) http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9 Pari päivää lissää tekee jo ihmeitä. 

Rima, jos se siitä vielä iloksi muuttuisi? Minun käsittääkseni väärät positiiviset on aika harvinaisia? Että ne on sitte yleensä olleet joko kemiallisia tai varhasia km, mutta yhtä kaikki hormonit noussu. 

Mie käyn huomenna ostaan uuden testin ja testailen varmaan jo to. Ellei sitten toki menkat ala, päivällä olin näkevinäni vaaleanpunaista, mutta ei kyllä enään. Voin myös huonosti, oksettaa, väsyttää (nukahtanu kolmesti päivällä) päätä särkee, eli perinteiset menkkaoireeni. Johan tässä ollaan viisi päivää myöhässä, että jo on aikakin!

Khalemeon kp 33/28 yk4

380/425 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi anteeksi, vanhasta tottumuksesta tulin kuumeilijoiden puolelle. Plussatuulia kaikille!!! :* <3