Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi todella kivaa 12-vuotiaiden tyttöjen mielestä?

Vierailija
25.10.2013 |

Minun pitäisi järjestää juhlat tai illanvietto tai peräti yöpyminen porukalle tuon ikäisiä tyttöjä. Mitähän ilta voisi sisältää? Jotakin yhdessä tekemistä sen pitäisi olla. hyviä ideoita otan ilolla vastaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 23:10"]

Pizzan teko niin että saa itse jokainen laittaa täytteet, tai sitten vaikka kuppikakkujen teko samalla periaatteella (kuppikakut tehty valmiiksi, koristelut itse). Kynsilakkoja saavat lakata toistensa kynnet. Lopuksi katsotaan yhdessä joku hyvä leffa. 

Nää oli kivoja ideoita, kiitos. Oli täällä joitakin muitakin. Tuo elokuva juttu on ehkä sellainen, jota vähän karsastan, kun sen pitäisi tosiaan olla tekemistä yhdessä. TIetty jos tuo olisi yön yli, niin silloin voisi osa olla tuota elokuvaakin. Kun sitten löytäisi sen elokuvan...

Nämä leipomiset olivi kivoja.

Tyttöjen juttuja saa ehdottaa lisääkin.

T. ap.

Kysy siltä 12v, ne kyllä tietävät itse mistä tykkäävät. 

[/quote]

Vierailija
2/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautis-siteitä ja rintaliivejä. Takuuvarmasti toivottua ja mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 21:44"]Olisiko joku ulkojuttu pimeässä? 

[/quote]Taskulamppujen kanssa metikössä on aina jännää. Heijastinpolku? Geokätköjen haku?

Vierailija
4/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaat ei kyllä enään vanhempien kanssa leivo ja kokoa palapelejä. Ei herranj... no kait jossain pohjoisen perukoilla.

Vierailija
5/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen leipomisen tarviikaan olla vanhempien kanssa? Voivathan he leipoa ihan itsekin, kunhan heille on annettu tarvikkeet. Palapeleistä täällä ei ole puhunut kukaan.

Vierailija
6/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaat on alakoululaisia, muistakaahan se kuitenkin myös cityäidit.

Vierailija
7/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso porukka? Ihan oikeastiko eivät halua itse ideoida mitä tehdään??

Vierailija
8/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisin pyjamapartya, pannupizzan tekemistä, joku hyvä leffa (riippuu porukasta mikä sopii kaikkien makuun) ja hihittelyä ja popmusiikkia pitkälle yöhön. Parempi varmaan, että saisivat olla itsekseen ilman vanhemman valvontaa (ainakaan samassa huoneessa) ja pelata jotain pullonpyöritystä tms.

Vierailija
9/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyl 12v. vielä yläasteellakin, kun kaikki ei täytä 12v maaliskuussa.

Vierailija
10/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tyttöjä olisi noin 5 (tai korkeintaan 8). Toki ideoita otetaan heiltäkin, mutta tässä on ihan tarkoituksella sellainen "tapahtuma" , kun ei ole enää lastenkutsuja, niin olisi tavallaan tyttöjen oma ohjelmallinen ilta/juhla, yhdessä tekemisen hengessä. Koulun ulkopuolinen juttu. Kaikki eivät siis ainakaan ole etukäteen suunnittelemassa mitään, ehkä illan aikana löysä suunnitelma tuottaa ideoita myös tytöiltä enemmän. Alustava ohjelma olisi kuitenkin tarkoitus olla. Kiva, kun on täältä joitakin tosi hyviä ideoita löytynyt. Mutta tuota tyttöjen omaakin osuutta varten olisi hyvä olla jotakin raamia, jotta olisi jotakin, mitä he voisivat tehdä, jos tarvitsee vaikkapa jotakin materiaa.

t.ap.

Vierailija
11/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 20:47"]

Mä olin kyl 12v. vielä yläasteellakin, kun kaikki ei täytä 12v maaliskuussa.

[/quote]

12 täytetään sinä vuonna, kun mennään kutoselle, jos on menty normaaliin aikaan kouluun. Eli seiskalle mennessä on voitu jo täyttää 13 tai viimeistään täytetään seiskan syksyllä. Tähän aikaan vuodesta, lokakuun lopulla suurin osa kutosista on tuon 12, joku voi olla vielä 11 ja sama juttu joku seiska voi vielä olla 12.

Vierailija
12/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 20:36"]

12 vuotiaat ei kyllä enään vanhempien kanssa leivo ja kokoa palapelejä. Ei herranj... no kait jossain pohjoisen perukoilla.

[/quote] No meillä Espoossa ainakin nuo omat ovat viihtyneet viikonloppuiltaisin kotona vielä kasiluokallakin. Toki tiedän että muutamat dokaavat jo seiskalla tai luuhaavat yötä myöten ulkona mutta se on aika harvinaista täällä päin.

Vierailija
13/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalliin ja sieltä pizzalle. Tehoaisi ainakin meillä. :)

Vierailija
14/22 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa lähtenyt 4 viestiä tuosta välistä pois, niitä mauttomuuksia. On täällä näköjään joku kontrolli. Joku ilmeisesti ilmoitti asiattomista viesteistä, kiitos siitä. Ilmoitaja en ollut minä ap. Niinkuin jo sanoin kivojakin ideoita täältä on löytynyt. Uimahalli tipahtaa varmaan tällä kertaa pois, se ei kaikille kävisi.

Tuo pyjamaparty. Mitä siihen kuuluu? Onko se siis juuri tuota vaikka yhdessä kokkaamista, syömistä , musiikkia , yhdessä hihittelyä pyjämat päällä? vai kuuluuko siihen jotakin muutakin? en oikeasti tiedä, kiun en ole kkoskaan moisiin osallistunut, kuullut vaaan tuon sanan olen.

Vierailija
15/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamaparty! Meikkausta, leffa, jotain herkkuja.

Vierailija
16/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tietää kyllä. Järjestät vain patjoja lattialle ja paistat vaikka lettuja tai vohveleita. Muun ne hoitaa sitten itse.

T. 12-vuotiaan äiti

Vierailija
17/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pizzojen tekeminen tai joku leipominen?

Vierailija
18/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nauttivat varmasti suunnittelustakin.

Vierailija
19/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä illassa pitäisi olla joku juju. Siksi jotakin pitäisi olla patjojen lisäksi. Yhdessäolo olisi tärkein ja joku tekeminen. Ap.

Vierailija
20/22 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä 12-vuotiaat on kyllä ihan tyttöjä, ei mitään ... Huh, en viitsi edes sanoa. Joku on täällä jo perjantai-illassa ajatuksineen. Olisiko joku ulkojuttu pimeässä? valoisaa retkeä ei nyt voi illalla tehdä. Onko lautapelit huono idea? Ap.