Miksi annatte lastenne altistua materiaalille joka ei hänen ikäiselleen sovi
Kun minä olin lapsi mua ei koskaan ajettu huoneesta pois kun ihmisiä ammuttiin leffoissa ym raakaa. Piirrettyjä ei juuri katseltu koska "vanhempien mielestä tylsää" katsoa siinä mukana. Yhtään lastenleffaa ei käyty katsomassa perheenä. Varmaan pari kertaa sain jonkun luokkakaverin mukaan ja siinä se oli sitten.
Järkyttää tää nykymeno kun lapset kuuntelee biisejä joissa lauletaan seksistä niin ettei tarvitse edes arvailla mistä kyse. Aina vain nuoremmat leikkii jo "aikuista" sosiaalisessa mediassa ja voisikohan johtua siitä että se lempparilaulaja laulaa miten seksin jälkeen saa kävellä kuin ankka, niin isoa sai. Lapsena olemiseen liitetään heikkous, alistuvuus, typeryys, "on noloa ja epäcoolia". Jos sulla on ikää jotain 11 niin ei sun tarvitse keikutella itseäsi Tiktokissa.
Näin 31-vuotiaana naisena minä en ymmärrä nykyajan vanhempia sitten ollenkaan. Itselläkin vois olla ton ikäinen ja tekisin kaikkeni suojellakseni, lapsuuden ei tarvitse olla samanlainen kuin minä. Ikärajat on hyvä pitää.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Uskonnon tuputus herkässä iässä oleville on mielestäni täysin sopimatonta. Miksi teette sitä lapsiraukoille?
Ja sieltä vedettiin johtopäätös että olen uskovainen. Lapsia traumatisoi kaikki k18 materiaali jos itsellä ei ikää, sanomattakin selvää. Moni leikkii kovista ettei mikään vaikuta mutta myöhemmin voi puhjeta vaikka paniikkihäiriö tai masennus. Onko jees lähteä nuoren mukaan psykiatrille miettimään että mitäs lääkettä tässä kokeiltaisiin? Kuinka moni miettii että olisinpa saanut aikuistua aikaisemmin. Poisjäänyttä tai lyhyeksi jäänyttä lapsuutta ihmiset katuu. Ap
Olen samaa mieltä. Uskonnon tuputus herkässä iässä oleville on mielestäni täysin sopimatonta. Miksi teette sitä lapsiraukoille?