Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mun otsatukka kihartuu, muu tukka on suoraa?

Vierailija
25.10.2013 |

Miks mun tukka näyttää aina tältä kun tuun ulkoa?

http://aijaa.com/xl43bF

Otsis kihartuu tommoiseksi villiksi pehkoksi ja muu tukka näyttää rasvaselta ja roikkuvalta. Järkky. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pyörre on otsatukassa, ärsyttää kun otsis ei koskaan pysy suorana, vaan menee tuommoiseks ihme mytyksi -.-

Vierailija
2/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks muilla ole samaa ongelmaa, et otsis kihartuu aina tommoseks, kun on vähänkin kosteemi / tuulisempi sää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin siksi kihartuu että sinulla on vähän luonnonkihara hiuslaatu ja koska otsis on selvästi lyhempi eli kevyempi kuin muut pitkät hiukset niin se "jaksaa" vetää kiharalle.

Mulla vetää kostealla kiharaan kaikki hiukset mutta eniten otsis ja siinä on vielä pyörre kaupan päälle joten ne kiharat otsalla kääntyy pään päälle ;)

Vierailija
4/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mutta joo tosi rasittavat hiukset. Näyttää niin typerältä kun otsis on kiharaa ja muut hiukset suoraa. Suoristaminen toki auttaa, mutta jos on kostee sää niin tukalle ei voi oikein mitään. 

Vierailija
5/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks täällä ole tän enempää tukka-ihmisiä lijoilla? Kaipaisin jotain vinkkejä tuohon hölmöön tukkaani, anyone? :D

Vierailija
6/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas "päinvastainen" ongelma: hiukset on muuten suht suorat, mut niskasta kiharat. Ihan kuin eri ihmisen päästä. Hiukseni ovat paksut.

Vierailija
7/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihartuminen johtuu juurikin siitä että otsatukka on lyhyt ja kevyt, eli vetäytyy kiharalla kun taas muu tukka pitkää ja raskaampaa eli pysyy suorana. Kokeile otsatukkaa suoristaessa kosteutta kestäviä muotoilutuotteita. Ja jos asia oikein häiritsee niin käy kampaajalla suoristuttamassa tukka.

Vierailija
8/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kesto kasari-pehmis...joo on ilmoja pidellyt, siis ihanaa ;-)

Vierailija
9/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa auttaa, mutta mulla sama vaiva.

Vierailija
10/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näyttää olevan pyörre otsalla. Osa hiuksista voi olla suosat ja osa kiharat. Sinulla syy on varmaankin juuri, että lyhyenä ne jaksavat kihartua. Suoristuspermanetti etuhiuksiin.

Vierailija
11/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on ohut ja hento hiuslaatu, se imee kosteutta tosi hyvin, mikä aiheuttaa tuon kihartumisen. Jos otsatukkasi olisi pitkä, ero ei olisi niin merkittävä sivuhiuksiin nähden.

Vierailija
12/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko otsatukallesi roiskahtanut spermaa? Se aiheuttaa tuollaista, vaikutus voi kestää kuukausia.

Vierailija
13/13 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 15:33"]

Jos sinulla on ohut ja hento hiuslaatu, se imee kosteutta tosi hyvin, mikä aiheuttaa tuon kihartumisen. Jos otsatukkasi olisi pitkä, ero ei olisi niin merkittävä sivuhiuksiin nähden.

[/quote]

Otsatukka on siis pitkä, suoristettuna melkein silmillä, mutta tuo kihartuminen on niin voimakasta, että se näyttää tuommoiselta. Jos leikkaisin lyhyet hiukset, olisiko minulla Marilyn kiharat 24/7?

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi