Ketään ihmistä ei järjen mukaan pitäis ärsyttää
toiset ihmiset ja niiden tekemiset tai pukeutumiset tai mitkään muutkaan asiat. jokaisen pitäis keskittyä omiin asioihin. ja jos joku toisessa vituttaa joku niin kannattaa hakaa päätään seinään ja se siitä.
Kommentit (11)
Kyllä minua vaan ärsyttää usein jonkun puhetyyli, ilmeet, ja varsinkin jos tyyppi sanoo jonkun asian/sanan väärin. Vaikka sanan 'kuulostaa', minkä jotkut sanovat kahdella L-kirjaimella. Pukeutuminen on mulle ihan sama, mutta muuta asiat useinkin nostaa ärsytyskynnystä.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:50"]
Kyllä minua vaan ärsyttää usein jonkun puhetyyli, ilmeet, ja varsinkin jos tyyppi sanoo jonkun asian/sanan väärin. Vaikka sanan 'kuulostaa', minkä jotkut sanovat kahdella L-kirjaimella. Pukeutuminen on mulle ihan sama, mutta muuta asiat useinkin nostaa ärsytyskynnystä.
[/quote]
Sun kannattaa varata aika vaikka lääkäriin ja mennä keskustelemaan noista sun ongelmista, kyllä sä apua saat :D
[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:53"]
[/quote]
Sun kannattaa varata aika vaikka lääkäriin ja mennä keskustelemaan noista sun ongelmista, kyllä sä apua saat :D
[/quote]
Niinkö? Meitä on muuten paljon...mennäänkö kaikki yhdessä jonottaan?
Ei viitsitä, on lääkäreillä varmasti ihan oikeitakin potilaita.
menkää yhdessä lääkäriin. voitte sit kertoo yhdessä lääkärille mikä teitä siinä lääkärissä vituttaa.
[/quote]
Kullostaa siltä että sulla on pintsu kireelä!
Ap, entä kun ne toisten ihmisten tekemiset vaikuttaa siihen, miten muut voivat elää? Saako ärsyyntyä tai suuttua, jos toiset ihmiset hyväksikäyttää tai sortaa heikompiaan? Entä, jos he omalla evvk-elämällään saastuttavat ja pilaavat yhteistä ympäristöämme? Huijaavat tukiaisia ja väärinkäyttävät verovaroin ylläpidettäviä palveluita?
Oikeasti, olet ihan väärässä, ap. On HYVÄ asia, että meillä on olemassa yhteisöllistä valvontaa, koska muussa tapauksessa jokainen eläisi "kuin pellossa", ja meillä vallitsisivat viidakon lait. Mitä se kenellekään kuuluu, jos ryöstän kaupan, tapan poliisin tai poltan naapurin talon...
Juu, ymmärrän, että sinulla tietynlainen RAJAUS tuossa, millaisia asioita ihmisten pitäisi sietää. Voisit varmaan kertoa sen meillekin, millaisia asioita ei pitäisi muissa ihmisissä noteerata...
Minustakaan muiden sellaiset erilaisuudet, jotka eivät tosiasiallisesti haittaa ketään pitää jättää sikseen. Minua ei ärsytä erikoinen pukeutuminen tai puhetapa. Mutta jos taas joku esim. kulkee munasillaan julkisella paikalla, se taas jo ärsyttääkin, ja vaikkapa lasten kuullen melttoaminen ja kiroaminen. Eli tässäkin kategoriassa on oikeastaan vähän veteen piirrettyä viivaa se, mikä "saa" ja "ei saa" muita loukata ja harmittaa.
onks tässä maassa oikeesti noin idiootteja ihmisiä Hehhee....osanottoni :D
varmaan on elää tollaista elämää yhtä helvettiä :D
Yhdeksäinen varmaan kohta kertoo, ketä/keitä kommentoi.
Ap on varmaan sellainen yltiösuvaitsevainen, että kaikista kuuluu pitää ihan vaan periaatteesta. Ihmisestä pitää nähdä vain niitä hyviä puolia. Huonoja piirteitä ei kenessäkään olekaan!
No, uskokoon ken tahtoo. Itselleen toki voi uskotella mitä vaan.
Ihmisyyteen kuuluu sekin, että kaikki ihmiset ja heidän tavat ja olemukset ei voi miellyttää. Samalla tavallahan eläimetkin ärsyyntyvät joskus toisistaan, ja se on ihan luonnollista.
Jokainen ihminen on tilivelvollinen tekemisistään lähimmäisilleen, muille ihmisille ja koko ekosysteemille. On itsekästä ajatella, että voi elää miten huvittaa, vaikka kaikki teot vaikuttavat muihin. Se miten puhuu julkisilla paikoilla, vaikuttaa miten lapset käsittävät normaalin puheen. Se mitä ostaa ja kuluttaa, vaikuttaa maapallon ekologiaan ja sitä kautta jokaiseen muuhun ihmiseen. Jos pitää lapsia pitkiä päiviä hoidossa, eikä henkilökunta tai yleinen ilmapiiri esitä jonkinlaista pientä paheksuntaa, alkaa vähitellen levitä tavaksi, että on ihan ok pitää lapsia 10h hoidossa.
Ihminen, kuten ei mikään muukaan eliö, ei voi oikeastaan tehdä mitään, mikä ei edes välillisesti vaikuttaisi mihinkään. Siksi jostain asioista voi ja saa ärsyyntyä.
Oikeassa olet. Mielummin hakkaa päätään seinään kun tulee tänne avautumaan.