Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah.. perjantai ja ensimmäinen olut avattu

Vierailija
25.10.2013 |

hyvää musaa ja sit illalla kyntiilät palamaan :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli vetää perseet.

Vierailija
22/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomio: rommin käytölle on aina flunssassa olemassa perusteet, kuten myös salmiakille (sivuhuomautuksena todettakoon). Viinilasi lounaalla: saat juoda, jos muuten et tänään juo niin paljon, että yöuni häiriintyy. (Tässä asiassa on oleellista ikä: jos lähestyt jo neljääkymppiä tai pahimmassa tapauksessa olet jo sen ohi, mainitsemasi yhteismäärä on jo siinä ja siinä.) Jos sotket nukkumisesi, paraneminen hidastuu ja saatat tarvita lisää sairista. Tästä mahdollisuudesta koituva huono omatunto on niin kollektiivinen ja suuri, että lautakunta paheksuisi.

Tuomio lyhyesti: ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl wt touhua alkaa ryypätä kotona perjantaina päivällä. Säälittävää, että niin monella suomalaisella on vastaava juomiskulttuuri. Miksi ihmiset eivät osaa vieläkään juoda sivistyneesti?

Vierailija
24/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2013 klo 13:52"]

12. Paljonpa kestät. Jos mä aloittaisin nyt, niin oisin varmaan jo kuudelta nukkumassa, tai sitten pitäisi juoda ykköstä. ;)

[/quote]

suomalaiset miehet onkin tissuttelun mestareita tällä pallolla. :D

[/quote]

Miksi aloittaja mielletään automaattisesti mieheksi, eivätkö naiset voi juoda olutta tähän aikaan päivästä?

[/quote]

Ap on mies ja saa naisetkin tissutella. tietenkin :D

Vierailija
25/25 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ap juokin sivistyneesti... Itse ainakin korkkaan tänään, otan varmaan kaksi, jos oikein rajuksi menee, kolme. Ja lapset on kotona.

Sivistynyttä vai mitä? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi