Oletko joutunut kipeänä, esim. kovassa flunssassa tekemään jotain rankkaa jota ei voi lykätä kuten muutto tai synnytys?
Kommentit (13)
Yhden muuton olen tehnyt kovassa kuumeessa. Oltiin myyty oma asunto ja muutettiin väliaikaisesti kaupungin kämppään, joka on aivan törkeässä kunnossa eli se piti hinkata lattiasta kattoon ennenkuin sinne pystyi viedä tavaroita sisään. Sen siivoaminen oli tosi rankkaa kun päässä heitti. Näin jälkeenpäin ajateltuna en kyllä käsitä miksi minä sen siivosin eikä mies??!!!
Flunssassa synnytys. En ollut tukkoiselta nenältä saanut pariin yöhön edes kunnolla nukutuksi.
Olen joutunut olemaan pariin otteeseen kovassa kuumeessa koko työpäivän työssä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka monesti. Ihan töitä. Eläimiä ei voi jättää hoitamatta, eikä lomittajaa saa ihan tosta noin vaan. Influenssassa, noroviruksessa, jäätävässä kohmelossa. Hitaasti edeten asia kerrallaan ja välissä huilaten.
Sama. Vatsataudissa osaa rytmittää, kun käy lantalassa oksentamassa niin on hetken aikaa hyvä olo, silloin raskaammat hommat. Flunssat on petollisempia kun särkylääkkeellä saa kuumeen alas ja painelee menemään, yhden sydänlihastulehduksen saaneena yritän muistaa silloin levätä mahdollisimman paljon.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos ihmisellä on noro, eikö se ole vaaraksi niille eläimille? Voiko eläin saada ihmisnoron?
Muutto Mikkelistä Lappeenrantaan kun lämpöä oli 38 ja nenä niin tukossa että hengitin suun kautta läähättäen. Olitiin viety jo joitain pikkutavaroita aiemmin mutta nyt oli lopullinen muuttopäivä eikä voitu odottaa paranemistani. Sinnittelin Buranan ja Batteryn avulla ja onneksi mies ajoi!
Synnytin norossa.. oli mielenkiintoista.
Mulle tulee lähes aina kuumeinen flussa kun jotain isompaa ja stressaavaa tiedossa. Eron jälkeen muutto, jonka hoidin pääosin yksin kuumeessa. Ylioppilaskirjoitukset järkyttävässä räkätaudissa ja kuumeessa. Ihme, että edes päästivät tekemään. Kirjoitin kuitenkin laudaturin paperit, joten ei haitannut tulosta. Tiedän odottaa räkistä kun jotain stressaavaa tulossa.
Muutto flunssassa. Pakollinen YO-koe norossa.
Kirjoitin englannin ylioppilaskokeen lähes 39 asteen kuumeessa ja migreenissä kotona eteisessä patjalla maaten. Hitto että paleli ja sattui päähän ja muutenkin särki kaikkia lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos ihmisellä on noro, eikö se ole vaaraksi niille eläimille? Voiko eläin saada ihmisnoron?
Voi hyvää päivää...
Olin kovassa kuumeessa kun meidän lattialaatat toimitettiin kerrostaloon. Jouduin kantamaan ne pihalta 3. kerrokseen. Alkoi hikoiluttamaan, oksettamaan, huimaamaan ja nenästä valumaan verta...
Jouduin kerran migreenissä muuttamaan. Joka kerta kun hain tavaroita muuttoautosta niin oksensin samalla johonkin pensasaidan kylkeen.
Vaikka kuinka monesti. Ihan töitä. Eläimiä ei voi jättää hoitamatta, eikä lomittajaa saa ihan tosta noin vaan. Influenssassa, noroviruksessa, jäätävässä kohmelossa. Hitaasti edeten asia kerrallaan ja välissä huilaten.