Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok antaa miehen pelata videopelejä tunnin päivässä?

Vierailija
09.09.2020 |

Vai olisiko parempi rajoittaa esim. joka toiseen päivään?
Olisiko 1,5 tuntia joka toinen päivä hyvä kompromissi?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Vierailija
2/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaista mieslasta katselisi hetkeäkään. Joko videopelit tai minä.

Vierailija
4/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tunnissa kerkiä pelissä tekeen mitään.Jos haluat että jätkä pitää tauon niin vaatteet veks johan unohtuu pelit.

Vierailija
5/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pelata rauhassa.

Jatka sinä aikaasi vain satisfyer kakkosesi kanssa.

Vierailija
6/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi harvemmin, mutta kerralla pidempään. Liian lyhyestä sessiosta tulee vain vihaiseksi.

Vierailija
7/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vielä onko ok olla suhteessa mieslapsen kanssa jonka peliaikoja joudut rajoittamaan kuin äiti lapselleen.

Vierailija
8/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako tuntia ap makaa palstalla, somessa ja paskaa telkkarista katsoen päivässä? 

Vierailija
9/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antaa miehen pelata"? Asiahan ei sinulle mitenkään kuulu. Komentele lapsiasi, älä muita aikuisia.

Vierailija
10/42 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai aikuinen ihminen saa tehdä mitä haluaa milloin haluaa? Itse olen nainen ja pelaan joskus 8h päivässä, joskus koko päivänkin.

Vierailija
11/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sitten viisaampaa käyttää iltansa, kuten pari työkaveriani eli Tempparit/Maajusiit/Tanssijat/Tähdet tähdet/Ensitreffit jne. joka illaksi löytyy 1-2 tosi-tv ohjelmaa. Toki ap on puhdas provo "sallinko miehelle"-hullun linjalla.

Vierailija
12/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku aikuinen ihminen leikkisi lasten leluilla? Antakaa lasten pelata, mutta aikuinen mies pelaamassa on ehdoton ei.

Vierailija
13/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mikään lapsi ole jolle "annetaan" peliaikaa, herää jo. Moni ei näytä tajuavan, että ihmiset kaipaavat omaa aikaa, ja pelaaminen on siihen yksi hyvä vaihtoehto. Jos duuni on stressaavaa, niin pelaaminen on suorastaan loistava keino saada ajatukset pois siitä.

Allekirjoittanut on 51v, pelannut siitä alkaen kun nuo tuli saataville, puhutaan 80-luvusta ja alkeellisesta pingpongista televisiossa. Toki en minäkään pelaa silloin kun vaimo on paikalla, ei jaksaisi kuunnella sitä mussutusta, stressaisi vaan enemmän.

Vierailija
14/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel*ettiä mä just luin, voi mies parkaa! Sääliksi käy. Toivottavasti ymmärtää nostaa kytkintä.

T. Pelejä pelaava nainen

Vierailija
15/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuollaista mieslasta katselisi hetkeäkään. Joko videopelit tai minä.

Jos olisin mies valitsisin ne videopelit:D

Vierailija
16/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Joku triggeröitui siitä aloituksesta jossa mies kysyi, onko ok antaa naisen roikkuu vauvapalstalla tunnin päivässä tai pitääkö rajoittaa.

Vierailija
17/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies mikään lapsi ole jolle "annetaan" peliaikaa, herää jo. Moni ei näytä tajuavan, että ihmiset kaipaavat omaa aikaa, ja pelaaminen on siihen yksi hyvä vaihtoehto. Jos duuni on stressaavaa, niin pelaaminen on suorastaan loistava keino saada ajatukset pois siitä.

Allekirjoittanut on 51v, pelannut siitä alkaen kun nuo tuli saataville, puhutaan 80-luvusta ja alkeellisesta pingpongista televisiossa. Toki en minäkään pelaa silloin kun vaimo on paikalla, ei jaksaisi kuunnella sitä mussutusta, stressaisi vaan enemmän.

Jos työ stressaa niin sitten pitää meditoida ja tehdä hengitysharjoituksia työpäivän jälkeen. Ja sen tunnin voi käyttää vaikka istumalla tunnin hiljaa metsässä ja olla ihan vaan tekemättä mitään. Kun ei tee mitään niin se parantaa luovuutta ja auttaa jatkossa keskittymään.

Vierailija
18/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku aikuinen ihminen leikkisi lasten leluilla? Antakaa lasten pelata, mutta aikuinen mies pelaamassa on ehdoton ei.

Mulle taas aikuinen, joka ajattelee peleistä ja pelaamisesta noin on täysi turn off. En jaksaisi kuunnella sitä kitinää mun pelaamisesta.

Vierailija
19/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työ stressaa niin sitten pitää meditoida ja tehdä hengitysharjoituksia työpäivän jälkeen. Ja sen tunnin voi käyttää vaikka istumalla tunnin hiljaa metsässä ja olla ihan vaan tekemättä mitään. Kun ei tee mitään niin se parantaa luovuutta ja auttaa jatkossa keskittymään.

XD

Vierailija
20/42 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi anteeksi, olenkin näköjään rentoutunut vapaa-ajallani aivan väärin.

Toki teen tästä lähin niin kuin suuri guru viestissään kertoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi