Kuinka usein peset yöpuvun?
Kommentit (14)
t-paitaa yleensä. pari yötä menee sama sitten vaihtoon
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 22:57"]
Miksi yöllä käytetään pukua? Ei se tunnu hyvältä, kivempaa nukkua alasti.
[/quote]
Joten kysymys ei koske sinua.
Mulla on erittäin seksikäs paituli. Lisäksi pesen sen toooodella harvoin. En vain ole tullut ajatelleeksi koko asiaa. Yök.
T-paitaa käytän ja viikonloppuna lakanoidenvaihdon yhteydessä vaihdan puhtaaseen, ja sitten keskellä viikkoa uudestaan. Lapsilla sama pyjaman kanssa. Käyttöä tulee 3-4 yötä.
Käytön jälkeen. Maksimissaan kaksi yötä voin samalla vaatteella nukkua. Tosin usein nukun ilman vaatteita ja lakanat vaihdan vain kerran viikossa tai kahdessa vuodenajasta riippuen.
Noin 2 yön jälkeen. Käytän paitulia. Hikoilen paljon yöllä, helpompi vaihtaa se paita kuin lakanat...
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 22:57"]
[/quote]
Mulla ainakin kylmenee niska ja hartiat, ja siitä seuraa päänsärky. Olen herkkä niskajumeille. Peitto kiinni leuassa taaskin tulee kuuma.
Kerrankin asiallinen ketju! Käytän pyjamaa ja vaihdan sen n. 2 kertaa viikossa.
Joku paituli on minullakin ja vaihdan sen noin 3 kertaa viikossa puhtaaseen. En hikoile oikeastaan ikinä.
Сви́ньи (лат. Suidae) — семействонежвачных парнокопытных (Artiodactyla), включающее 8 видов, в том числе единственного европейскогопредставителя семейства — дикого кабана, который является прародителемдомашней свиньи. Детёныш свиньи называется поросёнком.
Ei tarvitse pestä, kun on posliini. :)
Minä käytän yöpaitaa (reisimitta, hihaton) ja vaihdan vain kerran viikossa. Ei se silloinkaan niin kovin likaiselta tunnu, ei haise tms. Päivävaatteitakin saatan käyttää vaikka kuinka monta kertaa pesujen välillä. Pesen sitten jos tahraantuu, alkaa haista tai jos hikoilen kyseisessä vaatteessa runsaasti.