G: minkälainen aamupäivä teillä on ollut?
Kommentit (4)
Vierailija:
seitsemän aikaan kävin juoksemassa ja samalla salilla tekees vatsat ja selän ennekuin mies lähti töihin. Sitte jumppasin kotona kädet vauvan kans ja syötiin aamupalaa, pestiin pyykkiä ja sitte lapsi meni nukkumaan. Sen jälkeen en ookkaa saanu mitää aikaiseksi, keittö on sekaisin, mutta mä vaan roikun täällä.
Minä heräsin viideltä ja lähdin juoksemaan 6 km:n lenkin. Sieltä tultuani tein kotona muutaman joogaliikkeen, kävin suihkussa, herätin lapset, valmistin aamiaisen, imuroin, vein lapset päiväkotiin, kävin heittämässä työkeikan 60 km:n päässä, sen jälkeen raksalle miestä auttamaan. Nyt pienellä lounastauolla läppärin äärellä.
Lapset heräsivät 8.30 ja luin heille pari kirjaa. Herätin miehen ja pyysin päästä takaisin nukkumaan. Mies lähti lasten kanssa ulos ja minä nukuin tunnin verran. Nyt mies töissä ja me täällä kotona, edelleen päätäni särkee.
Heräsin siihen, kun mies kiehnäsi hikisenä kyljessä. Mies keitti kahvit. Katsottiin uutisia, juteltiin, syötiin aamupalaa. Lojuin sohvalla.
Mies meni töihin. Napsautin tietokoneen päälle, luin av:ta ja sähköposteja. Keitin lisää kahvia. Kävin läpi eilen illalla kirjoittamani tekstin, poistin osan, kirjoitin uudestaan paremmin.
Pukeuduin, meikkasin, lakkasin kynsiä, nypin kulmia, ihan vaan ajankuluksi. Koetin miettiä työasioita ilman menestystä. Tiskasin. Lorvailin koneella muka työhön liittyviä sivuja lukien. Ja tässähän olen taas av:lla ja mietin, että josko vaan menisi ulos ja tekisi kotityöt ja koettaisi jatkaa kirjottamista myöhemmin.
seitsemän aikaan kävin juoksemassa ja samalla salilla tekees vatsat ja selän ennekuin mies lähti töihin. Sitte jumppasin kotona kädet vauvan kans ja syötiin aamupalaa, pestiin pyykkiä ja sitte lapsi meni nukkumaan. Sen jälkeen en ookkaa saanu mitää aikaiseksi, keittö on sekaisin, mutta mä vaan roikun täällä.