Teinkö väärin kieltäydyttyäni koronasuojaamasta naapurin rouvaa?
Lenkkeilemme samoilla alueilla ja kohteliaasti toki aina moikkaamme toisiamme, välillä rupattelemme tovin kuulumisia, eilen jutustelu siirtyi korona-asioihin ja yllättäen naapurin rouva sanoi aika suoraan olevansa huolissaan kun hänen miehensä suhtautuu niin leväperäisesti koronaan. Mitä siihen olisi osannut sanoa kuin pahoittelut että kaikki eivät vielä näe kuinka vakava asia se on, ja että meidän perheessä se otetaan tosissaan ja se on myös lähentänyt parisuhdetta. Hän kysyi että miksi johon sitten asiallisesti vastasin että helpoin tapa koronasuojata nainen lähes rokotteen veroisesti on päivittäinen ejakulaatio tämän peräsuoleen.
Naapurin rouva meni siitä ensin hieman hämilleen mutta hetken päästä enemmän tai vähemmän suorasukaisesti alkoi vihjata että jaksaisinko suojata hänetkin. En osannut varautua ehdotukseen ja jotenkin vain vaistomaisesti aloin selittää tarkemmin että niin se siis tosiaan tapahtuu työntymällä peniksellä naisen peräsuoleen ja ruiskuttamalla sinne spermaa, luulin ikäänkuin ettei hän ollut tajunnut tarkkaan mistä on kyse. Mutta sitten alkoi selvitä että kyllä hän oli heti tajunnut asian, mutta oli silti kiinnostunut että suojaisin hänet.
Lopulta hieman hädissäni jouduin viittaamaan myös siihen että vaikka kyse on lääketieteellisestä toimenpiteestä niin sen intiimiyden takia useimmat rajaavat sen vain omaan parisuhteeseensa ja etten voi noin vain ilman vaimon suostumusta alkaa suojata muita. Sitten poistuin aika pikaisesti paikalta.
Pitäisikö minun unohtaa koko asia ja koettaa väistellä asiaa jos näemme uudestaan ulkoilun merkeissä, vai kenties koettaa vältellä häntä jonkun aikaa? Pitäisikö minun kysyä asiaa vaimoltani? Ristiriitaiset tunteet pitäisikö minun olla myöntyväinen itse naapurin vaimon suojaamiseen puhtaasti humanitaarisena tekona vai pidättäytyä perinteisessä näkemyksessä että se on naapurin miehen tehtävä.
Asiallisia neuvoja ja keskustelua kiitos.