Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikottujen munankuorien säilytys kennossa?!

Vierailija
24.10.2013 |

Siis onko miten yleinen tapa, että kun raa'at kananmunat rikotaan ja käytetään, niin kuoret laitetaan sitten takaisin sinne pakkauksen kennoihin käyttämättömien munien joukkoon?

Mieheni tekee tuon aina ja minua tuo ärsyttää kamalasti!

Tuskin siitä mitään varsinaista haittaa on, mutta minusta ne kuivahtaneet kuoret on siellä niin ällöttävän näköisiä, kun avaan itse pakkauksen ja otan sieltä niitä käyttämättömiä!! Yäk!

Meillä ei ole koskaan lapsuudenkaan kodissa tehty tuota, niin on aina oudoksuttanut....mutta onko tuo sitten joku yleinenkin tapa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin teen niin. En oo koskaan ajatellut sitä sen kummemmin. Musta on vaan kätsyä pistää ne sinne. Miestä se ei häiritse, kun ei koske muihin muniin kuin omiinsa.

Vierailija
2/6 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan outo tapa. Ei kai muitakaan roskia säilytetä täysinäisten kanssa? Jos miehesi ottaa vaikka yksittäispakatun aamupalajuuston, laittaako se ne muovikuoret takaisin sinne pakettiin ja jääkaappiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen noin itse yleensä, ja mies ei tykkään lainkaan! Yritän parantaa tapojani... :)

Vierailija
4/6 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä säilytetään siellä, onko niillä tarkoitus tehdä myöhemmin jotain?

Vierailija
5/6 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 12:37"]

Ihan outo tapa. Ei kai muitakaan roskia säilytetä täysinäisten kanssa? Jos miehesi ottaa vaikka yksittäispakatun aamupalajuuston, laittaako se ne muovikuoret takaisin sinne pakettiin ja jääkaappiin?

[/quote]

Ei, mutta jos ottaa viimeisen makkaran, niin usein tyhjä pakkaus päätyy takaisin jääkaappiin :D

Vierailija
6/6 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut, että joku tekisi noin.  Sehän on biojätettä se kuori, eli roskaa kun muna on käytetty. No, tapansa kullakin.