Miksi äiti on niin ilkeä?
Jos mä kysyn että saisinko jonku uuden paidan tai housut nii se yleensä sanoo että oli vahinko tai että pitäs miettiä vähän minkö ikäisenö hän sai mut ja päätellä että olinko vahinko. Äiti sai mut 21v ja on nyt 36v mutta mua oikeesti ärsyttää.
Jos joku painaa mieltä ja kerron nii se vaa sanoo ettei kiinnosta ja että abortti olisi tehnyt terää. Siis ihan mahdottoman ilkeitä juttuja. Mua ärsyttää ja itkettää. Oon poika.
Kommentit (16)
Tsemppiä! Äitisi on todella ilkeä sinua kohtaan
Jotkut äidit valitettavasti ovat sellaisia. Itselläni myös äitini sanoi minua monesti vahingoksi kun olin teini-ikäinen. Koitan nyt keski-ikäisenä äitinä olla parempi äiti pojalleni. Voisitko mennä juttelemaan jollekin esim kouluterveydenhoitajalle tms? Saisit keventää mieltäsi. Kaikkea hyvää sulle!
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Äitisi on todella ilkeä sinua kohtaan
Jotkut äidit valitettavasti ovat sellaisia. Itselläni myös äitini sanoi minua monesti vahingoksi kun olin teini-ikäinen. Koitan nyt keski-ikäisenä äitinä olla parempi äiti pojalleni. Voisitko mennä juttelemaan jollekin esim kouluterveydenhoitajalle tms? Saisit keventää mieltäsi. Kaikkea hyvää sulle!
Voisi mennä sille kuraattorille. Muuten oletko myös 36v?
Miten tämä provo voi muka pärjää näin hyvin
Sori. Sinulla ei ole äitiä. Sinulla on pelkkä synnyttäjä.
Hae apua ajoissa. Lähde kotoa heti kun mahdollista. Älä pidä yhteyttä sen jälkeen.
Äiti on ilkeä, ja toimii väärin. Tuo on väkivaltaa sinua kohtaan. Jotkut aikuiset eivät valitettavasti osaa rakastaa ja tunnistaa milloin tekevät väärin. He ovat ehkä itse joutuneet elämään ilman rakkautta. Tuolloin voi kehittyä häiriö persoonallisuuteen.
Tärkeintä on muistaa ja uskoa että äitisi ilkeys ei liity mitenkään siihen millainen sinä olet, tai mitä sanot, tai mitä teet. Sinä olet tärkeä ja ihana ja rakastettava, vaikka äitisi ei pystykään sitä sinulle näyttämään.
Tulet vielä saamaan eheyttäviä ihmissuhteita ja rakkautta elämääsi. Ja kun niin käy, niin muista että et ole äidillesi mitään velkaa, hän on kohdellut sinua todella väärin.
Vanhempiaan ei voi valita, mutta muut ihmiset voi. Muista aina, että olet arvokas ihana ihminen sanoipa äitisi mitä tahansa. Kerää ympärillesi hyviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempiaan ei voi valita, mutta muut ihmiset voi. Muista aina, että olet arvokas ihana ihminen sanoipa äitisi mitä tahansa. Kerää ympärillesi hyviä ihmisiä.
Mulla on onneksi hyviä kavereita
Voisit soittaa lastensuojeluun ja kertoa tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on onneksi hyviä kavereita
Hienoa. Nyt yritä löytää myös aikuisia jotka auttavat sinua ja myös auttavat äitiäsi rakastamaan sinua niin kuin ansaitset tulla rakastetuksi. Luultavasti äitisi on itse jäänyt rakkautta vaille eikä osaa, vaikka haluaisikin. Mutta hän voi oppia, ja jos se ei syystä tai toisesta onnistu, yritä löytää muita turvallisia aikuisia jotka auttavat sinua. Juuri koulukuraattori voisi olla hyvä paikka lähteä purkamaan asiaa.
Äitisi on ilkeä koska ei ole oppinut rakastamaan itseään eikä muitakaan. Kun ihmisellä on paha olla hän on ilkeä muille.
Tämä ei tarkoita kuitenkaan että se on ok, vaikka voikin ymmärtää syyt käytöksen taustalla. Äitisi toimii todella väärin. Muista että voit aina puhua koulussa vaikka terveydenhoitajalle. Myös ehdotus että muutat vain pois kotoa nuorena ja katkaiset välit on hyvä, mutta olet vielä niin nuori, että tällaisia asioita on todella ikävä käsitellä eikä oikein pystykään. Monet murehtii vielä aikuisena ilkeitä vanhempia. Siksi ehdotus on hyvä että puhuisit jollekin aikuiselle. Aikuinen voi tsempata ja ottaa murheen pois harteiltasi. Muista ettei vika ole sinun. Äidilläsi on ongelmia.
Ettekö ymmärrä että kyseessä on provo?
Joka päivä samankaltaisia aloituksia eri keskustelupalstoille
Ja siis jos olet nyt 15, voit muuttaa pois kotoa jo 16 vuotiaana. Pidät vaan huolen ettet päädy huonoon seuraan ja että saat joltain taholta tukea itsenäiseen asumiseen. Äitisi ei siihen pysty eikä sinun kannata olla tekemisissä ilkeän ihmisen kanssa jos ei ole pakko.
HÄ MITÄ ??? MUN ÄITI ON ILKEE MUTTEI NOIN ILKEEE ! TSEMPPIÄÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Äiti on ilkeä, ja toimii väärin. Tuo on väkivaltaa sinua kohtaan. Jotkut aikuiset eivät valitettavasti osaa rakastaa ja tunnistaa milloin tekevät väärin. He ovat ehkä itse joutuneet elämään ilman rakkautta. Tuolloin voi kehittyä häiriö persoonallisuuteen.
Tärkeintä on muistaa ja uskoa että äitisi ilkeys ei liity mitenkään siihen millainen sinä olet, tai mitä sanot, tai mitä teet. Sinä olet tärkeä ja ihana ja rakastettava, vaikka äitisi ei pystykään sitä sinulle näyttämään.
Tulet vielä saamaan eheyttäviä ihmissuhteita ja rakkautta elämääsi. Ja kun niin käy, niin muista että et ole äidillesi mitään velkaa, hän on kohdellut sinua todella väärin.
MUISTA tämä kirjoitus, olet arvokas ja ainutlaatuinen!
Up