Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa tahrat pois lapsen vaatteista?

Vierailija
24.10.2013 |

1v sottaa niin tajuttomasti, että alkaa kaikkien bodyjen kauluksessa olla tahraa. Jotain Pirkan tahranpoistajaa ostin, mutta se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Sappisaippuaa on, ei auta.

Suositelkaa jotain pesuainetta ja/tai tahranpoistajaa. Hajuttomia pitäisi olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis pesukone, jonne pesuainetta ja sit vänissiä. Sillähän mainosten mukaan tulee niin puhdasta!

Vierailija
2/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omo color sensitive on meidän luottovalinta pesuaineena. Bio shout tai sappisaippua tahranpoistoon. 

konetta ei pidä tunkea liian täyteen ja jos tahra ei lähde niin sitten seuraava kierros 60asteessa. Puuvillavaatteet kedtää sen 60astetta, mutta jos vaatteessa on joku printtikuva niin se ei kestä 60 astetta. 

Jos tahra on vaaleassa/ valkoisessa kohdassa vaatetta niin siihen tahrakohtaan voi hieroa valkopesuainetta ja liottaa sillä. 

Auringon uv-säteily poistaa ruokatahrat(porkkana, tomaatti jne) hyvin, eli pyykkiä kannattaa kuivattaa ulkona jos vasn se aurinko joskus näkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ja marttojen sivuilta löytyy täsmäohjeet erilaisiin tahroihin

http://www.martat.fi/kodinhoito/tahranpoisto/tekstiilit/

Vierailija
4/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Beckmann tahranpoistaja, ihan saa tokmanniltq ym. Maksaa noin 3e, on todella riittoisaa ja hyvää!

Vierailija
5/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sappisaippuaa parempaa neuvoa. Se on tehokkain. Ja toimi juuri kuten numero 2 neuvoi.

Itse olen samassa veneessä, minulla myös sottainen 1-vuotias, joka lisäksi kieltäytyy ehdottomasti ruokalapuista (repii ne heti pois).

Kaksi ohjenuoraa, jota itse käytän: Älä osta valkoisia vaatteita. Käytä jotain vanhaa (ehkä jo vähän pieneksi käynyttä ja tahraista) vetoketjupaitaa tms. syönnin ajan bodyn päällä, niin alla oleva vaate säästyy.

Vierailija
6/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras:

http://www.vanish.fi/tuotteet/vanish-esikaesittelysuihke/vanish-esikaesittelysuihke

Tuolla lähti mustikka-tahra valkoisesta paidasta kokonaan.

Vierailija
7/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese vaatteet 60 asteessa.

Vierailija
8/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sappisaippua on paras. Sellainen kiinteä. Jos mahdollista, niin heti tahran kastelu ja kunnon sappisaippuapalalla hierominen. Voi jättää silleen ja myöhemmin pestä.  Lisäksi pesu kirjopyykkiohjelmalla (60 astetta, jos saa) ja joku hyvä pesuaine, jota ohjeen mukaan. Itse luotan Arieliin, mutta kaikilla omat suosikit. Hajusteeton huuhteluaine. Jos pyykinpesuaine tuntuu liian hajustetulta, niin laita ylimääräinen huuhtelu.

Kunnon ruokalappu myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme