Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskeskelin juuri, että mulla menisi vuodessa noin 800-1000e rahaa kaljaan. Mitä kaikkea tuollakin rahalla voisi tehdä?

Vierailija
09.09.2020 |

En käy edes baareissa vaan kotiin ostan, ja vain harvoin parempia eli kalliimpia oluita. Kannattaisiko lopettaa ja jos, niin mitä tekisi tuolla rahalla jos olen vaikka vuoden ilman sitä kaljaa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaljan lisäksi menee rahaa ehkä puolet tosta limsaan. Ihan kaikista nautinnoista en ole valmis luopumaan joten limsa ainakin saa jäädä.

Vierailija
2/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit käyttää säästyneet rahat kossuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä matkalle.. mutta toisaalta sitten siellä matkalla kuitenkin ostais kaljaa.. ja onhan toi raha kuiteskii mennyt mielenterveyden hyvinvointiin. Välillä kiva tuntea mielihyvääkin tän paskan keskellä.

Vierailija
4/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menee 50 olutta viikossa? Ehkä kannattaisi lopettaa ihan terveyssyistä.

Vierailija
5/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noissa määrissä pysyy, niin kalja on todennäköisesti terveellisempää kuin ne värjätyt sokeriliemet...

Vierailija
6/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis menee 50 olutta viikossa? Ehkä kannattaisi lopettaa ihan terveyssyistä.

No ei mee 50 olutta viikossa :D  About noin 15-20e menee olueen per viikko, eli kun vuodessa on 52 viikkoa niin 780 -  1040 e.  Ei tolla rahalla saa 50 tölkkiä per viikko!

Vierailija
7/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee siis keskimäärin joku 15 (pientä) olutta viikossa. 

Vierailija
8/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita raha sellaiseen asiaan, jota olet pidempään halunnut mutta kokenut, ettei ole varaa. Mieluiten asia, joka pitää sinut niin kiireisenä, ettet ehdi/pysty kaljanjuontiin. Pianotunteja, tenniskurssi, personal trainer, pelikonsoli, keilailuvälineet, mihin nyt haluatkaan satsata. Kauneushoitoja, matka (okei se ei ole juuri nyt niin hyvä), uudet sukset? Saksofoni?

Vierailija
9/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan? Meillä

Menee toi kuukaudessa.

Vierailija
10/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vähän sulla menee, mulla menee 3 kertaa enemmän ja tupakkaan saman verran.

Vierailija
11/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh, nyt kun alkaa ihan laskemaan näitä tosissaan niin hiukan v*tuttaa se miten kalja hallitsee elämää vaikken koe juoppo olevanikaan. Ehkä siihen suuntaan kuitenkin hitaasti lipsumassa.

Vierailija
12/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä juuri mitään saa. Kaljoitella taas voi ympäri vuoden, joten se on parempi sijoitus.

Jos sillä esim. ostaisi vaikka loman, niin rahat olisi viikossa tuhlattu. 

Zinc

Joten viikko vrt vuosi, niin onhan se vuosi paljon parempi.

Vierailija
13/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Onpas ongelma. Mulla menee sellanen 4-5 tonnia vuodessa alkoholiin. Enkä käy baareissa kuin ehkä 1-2krt vuodessa.

Vierailija
14/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi nyt vähän epäselväksi tuo aloitus. Ostaako ap oluita vain harvoin, mutta silloin kun ostaa, niin parempia ja kalliimpia? Vai että juo enimmäkseen halvinta kuraa ja vain harvoin jotain parempaa ja kalliimpaa.

Niin kauan kun ei juo jotain Koffia, Lapin kultaa tai Karhua, saati Pirkkaa tai Rainbowta, ei minusta ole syytä huoleen. Mutta jos lähtee noita juomaan, niin sitten voi ihan rehellisesti tunnustaa itselleen, että känniä/pöhnää tässä haetaan, eikä mitään makunautintoa.

Vierailija
15/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa olut ja limunaadi sitruunamehulla, jota sitten törräytät tirskahduksen kylmän veden sekaan. Sitten jääp rahaa vaikka Tallinnan kaljanhakumatkaan.

Vierailija
16/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla taas menee ehkä 50 euroa vuodessa kaljaan maksimissaan, yleensä ei sitäkään.  Minulla taas menee tuon verran rahaa sijoituksiin parin viikon välein. Paljon terveellisempää ja lompakkokin kiittää.

Vierailija
17/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri!

Vierailija
18/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon Koffia kyllä koska oikeasti tykkään sen mausta kaikista eniten. Sit jos en jaksa latoa niitä koffipurkkeja koriin kun siitä tulee ihan deeku olo niin ostan jonkun random 6 packin mitkä ei ole kovin halpoja. 

Vierailija
19/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee siis keskimäärin joku 15 (pientä) olutta viikossa. 

Kohtalaisen riskin raja on 14 viikossa.

Vierailija
20/48 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyydyt viinipulloon joka perjantai menee vaan puolet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan