Sara la Fountain -inspiroidutko?
Seuraatteko Foxilla Saran ohjelmaa? Ihania ohjeita, yamii.
Kommentit (14)
Katsoin just, ihan ok, mitta ei suuremmin sytyttänyt. Mutta miksi Sara imeskelee sormiaan! Yrittää kai olla seksikäs "Suomen Nigella", mutta ei oikein sovi suomalaiseen ruokaohjelman mun mielestä.
En tykkää , on niin kuin unessa tai lääkityksessä!
En katso. Mua ällöttää ylipäätään hiukset auki ruoan ja leipomusten päällä heiluvat ihmiset, saati tuo Sara joka nuolee lusikat, laittaa ne takaisin ruokaan, nuolee sormiaan jne. jne. Koko ohjelma vaikuttaa yläasteikäisten puuhastelulta ruoan vaikeustasoltaan ja laadultaan. Yläasteikäisille sen tosin antaa anteeksi kun he vielä opettelevat. Mutta hekin hoitavat pääsääntöisesti ruokahygienian paremmin.
En kestä katsoa. On niin ällöttävä nuori nainen kuin olla vaan voi.
Mä en ymmärrä miten joku voi pitää sellasia VALTAVIA krääsäsormuksia sormissa, ja sitten mm. puristaa sitruunasta mehu käden kautta niin, että se mehu valuu NIISTÄ SORMUKSISTA sinne ruokaan.
Hyi SAATANA. Ei mulla muuta.
En valitettavasti inspiroidu. Ihan kivoja reseptejä ja hyvännäköinen ihminen, mutta jonkunlainen karisma puuttuu.
En pysty katsomaan. Se nainen kikatuksineen käy liikaa hermoille.
Te, jotka ette katso. Onko hän liian kaunis ja pirteä?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 12:22"]
Te, jotka ette katso. Onko hän liian kaunis ja pirteä?
[/quote]
Minusta hän vaikuttaa tyhmältä ja kokiksi todella taitamattomalta. En suostu uskomaan, että olisi ihan ammattikokki, mm. veitsen ja ruokien käsittelytaito on niin alkeellisen oloista. En myöskään innostu niin helpoista ja itsestäänselvistä ruoista ja leivonnaisista, mitä kyseinen ihminen tekee. Eniten ihmettelen sitä, että tuollainen ihminen saa televisiosta ohjelma-aikaa - ilmeisesti ulkonäön uskotaan paikkaavan kaiken....
Niin, jos Sara olisi vaatimattomamman näköinen, niin tuskin noilla taidoilla saisi omaa ohjelmaa.
Eilen tv oli auki ja Sara siellä teki ohjelmaansa. en kestänyt sitä lässytystä "siis kattokaa näitä ihkuja kukkakaaleja, ihan ku taideteoksia". Argh. Kukkakaali se on.
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 13:27"]
Eilen tv oli auki ja Sara siellä teki ohjelmaansa. en kestänyt sitä lässytystä "siis kattokaa näitä ihkuja kukkakaaleja, ihan ku taideteoksia". Argh. Kukkakaali se on.
[/quote]
Ärsyttääkö sua kun joku osaa olla innoissaan ja iloinen pienistä asioista? Oon saanut sellaisen kuvan, että ruoka on Saralle intohimo, eikä mikään itsestäänselvyys!
Ja mun mielestä on mukavaa, että on noita vähän helpompiakin reseptejä mitä voi oikeasti tehdä itse kotona. :)
En ole katsonut, mutta kuulemani perusteella ohjelma on samanlaista höttöä kuin Saran edellinenkin ohjelma silloin vuosia sitten. Se ei ainakaan ollut kovin inspiroivaa.