Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sektion helpommin jos on jo yksi takana?

Vierailija
23.10.2013 |

Siinähän se kysymys tulikin. Eli yksi sektio pysähtyneen synnytyksen vuoksi takana. Saako toisen kohdalla sektion helpommin vai joutuuko menemään pelkopolille sitä vaatimaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä pelkopolille. Minä taistelin vielä synnytyssalissakin lääkäreitä vastaan, koska halusin sektion terveyssyistä, jotka eivät nyt tähän kuulu. Olin kyllä puhunut useammankin lääkärin kanssa tästä asiasta jo pitkään ennen synnytystä ja selittänyt perusteluni sektiotoiveelle. Lopulta he myöntyivät sektioon, kun lapsi oli jo heittämässä henkensä kohtuun. Jälkitarkastuksessa kysyin synnytyslääkäriltä, saanko seuraavalla kerrallakin sektion, mutta lääkäri sanoi, ettei se mikään automatiikka ole vaan täkäläisessä sairaalassa yritetään aina ensin alatiesynnytystä ja sektio tehdään vain hätätapauksessa. Jäi meiltä sitten toinen lapsi tekemättä kokonaan.

Vierailija
2/2 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuota laatien suosimista. Sektio pitäisi saada jos jo raskauden alussa pelkää. Pitäisi antaa ihmisen nauttia raskaudesta ilman pelkoja. Ja mitä kysymykseen tulee, niin ei saa. Rv 34 se myönnetään, jos on vielä silloin paniikissa, mutta melkeinpä siihen asti joutuu käydä keskustelemassa ja itkemässä polilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän