Jos rupeaisit palstahulluksi
mikä erikoisaiheen valitsisit?
Mikä olisi sinun spesiaalisi?
Kommentit (19)
Tinder-deittailun vaarat. Raiskaus, naisten leimautuminen, ei löydy mitään vakavaa, ihmiset hakee vaan panoa ei suhdetta. Lisäksi Tinder-deittailun kaikki tiedot menee USAn NSA järjestölle. Tinder-tiedoilla voidaan kiristää ihmistä jos on myöhemmin tarve (esim. jos hakee näkyvää virkaa niin SUPO tutkii myös nämä tiedot)
Onhan meillä uusia hulluja: aamukatkerat ja pari uutta naisvihahullua, joiden tyyli ja kiukun määrä vaihtelee.
Koronahulluksi tietysti, se on nyt ajankohtaista.
Olen jo, mutta kukaan ei huomaa minua. Olen näkymätön hullu.
Olisin "vain metsästyspystykorvat on oikeita koiria" -hullu.
Pukeudun isäni vaatteisiin -hullu.
Olisin psykologiahullu. Antaisin jokaiselle hoitoon hakeutumisen ohjeet ja kertoisin heille, mitä heidän kirjoittamansa kertoo heistä itsestään.
Moottorihan teräketjun purupiikkiä viilaava hullu.
Voisin olla vassarihullu ja sitten taas välillä persuhullu, välillä vaikka kokoomushullu. Eli eri päivinä postailisin eriäviä poliittisia kiihkeitä mielipiteitä.
"Tänään olen syönyt" hullu. Elikkä idea on, että aloitan ketjun otsikolla, "Tänään olen syönyt" ja sitten itse aloitus olisi jotain höpöä tyyliin "Naavakakkaroita ja pettuleipää" :D
Palstapersun kannattaisi hakea apua tuohon pakkomielteiseen, samojen asioiden 24/7 spämmäämiseen. Myös lääkitys kannattaisi vaihtaa sellaiseen, joka toimii.
Olisin "Miksi yleisurheilijat käyttää niin paljastavia vaatteita?" -hullu.
Aiheet taitavat olla jo aika hyvin edustettuina, ja hullu ei aina itse tiedä hullu olevansakaan.