Miksi perheet yrittävät elää toisenlaista elämää,kuin
oikeasti elävät?
Siis esim 3-5 lapsinen perhe kulkee/lomailee/touhuaa toisinaan kuin olisi vain tavallinen 2aik+2lasta perhe. Tai perhe, jossa on taval lapsia ja erityislapsi, laittaa sen erityisen hoitokotiin säännöllisesti ja lomailee/kulkee/elää kuin tavallinen lapsiperhe.
Eikös jokainen perhe ole arvokas sellaisenaan, miksi näytellä jotakin muuta kuin mitä on.
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 16:16"]
En tajua kysymystäsi.
[/quote]
Laatua nyt provoon ap.
Tuo on niin sekava että ei todellakaan pysty laittamaan löylyä ketjuun.
Joo, eipä tuohon aloitukseen ole sanottavaa:) Ihan samalainen perhe ollaan oltu 1 lapsen kuin 4 lapsenkin kanssa:) Ei lasten määrä ainakaan matkustamista haittaa:D
En mäkään ymmärrä... me mitään esitetä... tai yritetä esittää jotain muuta kuin ollaan...
Siinä on kovasti miettimistä, olen yh ja minulla on kaksi lasta, toinen erkka, toinen tavallinen, noh, viime kesänä olin toisen lapsen kanssa viikon etelässä. Miksi? Yritinkö elää, kuten olisin vain yhden yh? Vai mitä yritin?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 16:15"]
oikeasti elävät?
Siis esim 3-5 lapsinen perhe kulkee/lomailee/touhuaa toisinaan kuin olisi vain tavallinen 2aik+2lasta perhe. Tai perhe, jossa on taval lapsia ja erityislapsi, laittaa sen erityisen hoitokotiin säännöllisesti ja lomailee/kulkee/elää kuin tavallinen lapsiperhe.
Eikös jokainen perhe ole arvokas sellaisenaan, miksi näytellä jotakin muuta kuin mitä on.
[/quote]
Mun lapsuudenperheessäni on yhteensä 3 lasta. Matkailtiin asuntoautolla koko kesäloma joka vuosi eli yli kuukausi oltiin reissussa. Vanhemmat matkustelivat paljon ulkomailla ja joskus lapsetkin otettiin mukaan. Viikonloppuna tehtiin pienempia reissuja kotimaassa. Myös lomien aikana oltiin aina menossa vaeltamassa, jossain luonnonpuistossa tai onkimassa nyt ainakin.
Mitä on se "tavallinen" perhe-elämä, jota 3 lapsisen perheen pitäisi viettää? Yksi tai kaksi ylimääräistä lasta ei nosta kuluja niin paljoa että ei pystyisi matkustamaan perheenäkin. Mun käsittääkseni 3 lasta ei kyllä ole mikään suurperhe.
En tajua kysymystäsi.