Siis auttaako vodka oikeasti kokaiinisydäntykytykseen(?)?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hannes-hyvonen-lahella-kuolemaa-huu…
Hyvönen hämmästyy, kun Karalahti antaa ohjeeksi juoda puoli litraa vodkaa.
– Kauhistun. Sydämeni lyö niin, että se varmaan räjähtää palasiksi hetkenä minä hyvänsä. Onkohan tämä hyvä hetki juoda niin hirvittävää määrää kirkasta? En kuitenkaan uskalla uhmata Jereä. Hän jos joku tietää, mitä tehdä.
– Minulle kaadetaan iso lasillinen Smirnoffia, ja kulauttelen sen tyhjäksi. Muutamassa minuutissa pulssini laskee ja paniikkini helpottuu. Jere Karalahti on juuri pelastanut henkeni käskemällä minun juoda puoli litraa viinaa. Omituisinta on, että en edes tunne olevani kännissä.
Kommentit (26)
Nauroin. Oliko tämä vastaisku siihen alkoholinkielto -ketjuun?
Kola on porttihuume kovempiin aineisiin kuten alkoholiin.
Siellä on taas yksi Hannes kirjoittanut kirjan. Lätkäjuntti bilettänyt sen ajan kun lapset olleet pieniä. Nyt löytynyt uusi fitnessmalli jonka kanssa uutta perhettä ja kun on miljoonia..... Hoitaa Hannes lapset itse. Tää on niin nähty... Kyllästymiseen asti. Vrt. Karalahti...... 🍂🍁🤪🙄🤔🇫🇮
Jos pahapoika-Jere niin sanoo, niin sitten se on niin.
Aika kokenut täytyy olla että tietää mikä noihin tepsii.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on taas yksi Hannes kirjoittanut kirjan. Lätkäjuntti bilettänyt sen ajan kun lapset olleet pieniä. Nyt löytynyt uusi fitnessmalli jonka kanssa uutta perhettä ja kun on miljoonia..... Hoitaa Hannes lapset itse. Tää on niin nähty... Kyllästymiseen asti. Vrt. Karalahti...... 🍂🍁🤪🙄🤔🇫🇮
Hanneksella miljoonia?? Vastahan se asui itä-Helsingissä vuokrakaksiossa. Ei kelvannut Martallekaan, kun hillo puuttui.
Tässä uutisessa lienee ainesta päivän tolkun poikia tosijjaan -palkinnon saajaksi?
Aijaa siitä en ollutkaan tietoinen jotta nappulaa ei olekaan. Sitten vielä enemmän Karalahden kaveri.... Hän on kai yrittänyt Marttaa mutta ei onnistunut... Voi.... Voi 🍏🍎🤗🌧️
Lisätietoa luettuani tämähän on täysin Karalahti kakkonen jos nappulaakin puuttuu, mutta muijahan täytyy olla huomattavasti nuorempi vaikka itse Hannes ihan tarvis 🌜🎉☀️🇫🇮798
Siellä Hyvönen kakkos Karalahti valittaa aamu telkassa. En voi mitään... Mutta rasittaa nuo valitukset... Ois miettinyt aikaisemmin.. Elämäntarinaa ja uuden hehkutusta, mutta mullahan on nyt tämä fitnessmalli...jeeeeeee 🇫🇮🍏😲🤗🙄
Katsoin tuota YLE.n Aamu-tv haastattelua.
Kuten nykyään on tapana, niin tässäkin viina/huume sekoilutapauksessa.
- en mä mitään kadu, jos mä katuisin, mulla ei olisi nyt tätä perhettä...
Sillanpäällä on paremmat neuvot. Kuset letkulla peräsuoleen
Ja nyt Possessa... Nämä pissapäät ottaa rahat joka tuutista... Tavallinen ei voi kun ihmetellä... En todellakaan kateellinen... Pitäs turpansa kiinni kun nyt hyvin menee..... Fitnessmallin kanssa.. Pulla uuniin..... Ja niin onnellista... Ollaan sitten niin perheenisä kun edelliset lapset jäi hoitamatta. Piti pelata ja bilettää 🎉🇫🇮🍁🍂🍎🤪😲
No en lähtisi kokeilemaan itse, mutta toki depressoiva aine kuten alkoholi voi toimia vasta-aineena stimuloivalle aineelle kuten kokaiinille. Veikkaisin silti, että kyse enemmänkin ehkä tuurista tuon ääliön kohdalla, että tämä kikka kolmonen tepsi sillä kertaa.
Depressantti kumoaa stimulantin ja vice versa... eli joku idea tossa on, mutta ei kannata tavaksi ottaa...
Vedää siihen metaamfetamiinia niin alkaa oikein kunnolla jytkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vedää siihen metaamfetamiinia niin alkaa oikein kunnolla jytkyttämään.
Saaa orgasmin samaan aikaan kun tulee sydänifarkti. Mä en oo koskaaan käyyttäny minkäänlaista huumetta.
Mitä tuollaisessa tilanteessa annetaan sairaalassa?