Joillekin ihmisille pitää olla koko ajan laittamassa rajoja kuin lapsille
Joskus olisi helpompaa olla ilman näitä tyyppejä, mutta ei viitsi lähisukulaisiin katkaista välejä.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Miksei viitsi? Ihan oma valinta se on, kenen kanssa olet tekemisissä.
On se. Mutta ne rajattomat ihmiset sattuvat olemaan lapseni sukulaisia.
Ihan sama, olkoon sukulaisia. Itse olen katkaissut välini pariin lähisukulaiseeni, koska voin näin paljon paremmin. Eikä kai se lapsillesikaan tee hyvää olla sellaisten vaikutuspiirissä?
Ilos elämästä vaan jos rajoja jatkuvasti rikkoo. Mikäli myöhemmin niitä rajoja kunnioittaa niin voi sukulaisen päästää hyvä päivä tuttu tasolle. Näin toimin Oman äitini ja sukulaisten kanssa. Elämä on ihanaa kun ne omat rajat vetää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, olkoon sukulaisia. Itse olen katkaissut välini pariin lähisukulaiseeni, koska voin näin paljon paremmin. Eikä kai se lapsillesikaan tee hyvää olla sellaisten vaikutuspiirissä?
Tämä x 100. Rajattomat sukulaiset voivat tehdä lapsille paljon vahinkoa, koska eivät tajua tai välitä kunnioittaa lasta ihmisenä ja kokevat oikeudekseen mm. liiallisuuksiin menevän kiusoittelun. Terveisin tällaisista rajattomista lähisukulaisista melkein parikymppiseksi kärsinyt.
Valitettavasti myös oma vanhempi voi olla tuollainen. Isäni kanssa on pakko rajata, rajata ja vielä kerran rajata. Hän tunkee jatkuvasti perheemme elämään tavalla joka on todella häiritsevää, hän ei osaa kunnioittaa rajoja, olen sisarusteni kanssa kärsinyt hänen käytöksestään koko elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä x 100. Rajattomat sukulaiset voivat tehdä lapsille paljon vahinkoa, koska eivät tajua tai välitä kunnioittaa lasta ihmisenä ja kokevat oikeudekseen mm. liiallisuuksiin menevän kiusoittelun. Terveisin tällaisista rajattomista lähisukulaisista melkein parikymppiseksi kärsinyt.
Meillä rajaton anoppi ja appi. Ei viitsitä viedä sinne lapsia hoitoon - eivät vahdi eivätkä valvo mitä lapset tekee. Meidänkin taapero putosi 2 m korkeudelta ja anoppi naureskeli kun haettiin poikaa ”hehe hehe hyvä kun ei saanut aivotörähdystä” - jotkut vaan on idiootteja.
Rajattomiin ihmisiin välit poikki niin pitkäksi aikaa että oppivat. Lapsikin ottaa mallia niistä; haluatko sen saavan vaikutteita?
Miksei viitsi? Ihan oma valinta se on, kenen kanssa olet tekemisissä.