Miksi et kaupassa ota itkevää vauvaa syliin?
Kun se yleensä kuitenkin auttaa. Kerro jotta ymmärrän.
Kommentit (10)
Vauvan omistaja luultavasti kumauttaisi limpulla päähän.
Voisivat vanhemmat ottaa nokkiinsa.
Ei se kaikilla vauvoilla auta. Poikani ei rauhoittunut sylittelyllä, jos itkun syy oli nälkä. Hänelle tuli nälkä hyvin äkillisesti ja yllättäen, jopa puoli tuntia edellisestä kunnollisesta imetyksestä. Alle minuutissa hän kiihtyi nollasta aivan karseaan huutoon eikä rauhoittunut ennen kuin tissi iskettiin suuhun. Tutit eivät kelvanneet vaan sylkäistiin äkkiä suusta, eikä tuttipullotkaan käyneet. Siinä on parasta vain yrittää selviytyä itkevän vauvan kanssa mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti kaupasta ulos / ensimmäiseen sopivaan ruokintapaikkaan. En ikinä oppinut kantoliinassa huomaamattomasti imettämistä, siksi en rauhassa imetellyt kassalla ostoksia maksaessani! Kun joku kuitenkin tätä vaihtoehtoa tarjoaa :)
Samaa kuin ekat vastaajat, en taida uskaltaa kun vauvan vanhemmat rääkyvät vartijat paikalle ja kohta naamani kuva on Facebookissa kiertämässä vaarallisena lapsikaapparina...
Ymmärrän tuon kiireellisen nälän. Ja silloin riennetään syöttämään. Mutta kun on näitä äitejä, jotka kaikessa rauhassa haahuilevat pitkin kaupan käytäviä ja vauva haukkoo jo henkeä riipaisevan itkun lomassa.
Mulla oli vauva aina sylissä kun oltiin kaupassa, mutta kerran se silti alkoi itkeä kesken kaiken. Ei siinä auttanut kuin viedä tavarat takaisin hyllyyn ja poistua kotiin imettämään.
tarkoitettiinkohan tässä omaa vauvaa :D
[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 19:55"]
Mulla oli vauva aina sylissä kun oltiin kaupassa, mutta kerran se silti alkoi itkeä kesken kaiken. Ei siinä auttanut kuin viedä tavarat takaisin hyllyyn ja poistua kotiin imettämään.
[/quote] Mä olen tuollasissa tilanteessa pyytänyt päästä henkilökunnan tilaan imettämään, ei ole montaa kertaa tarvinnut kysellä, hyvin on tarve ymmärretty.
t. kolmen lapsen äitee
Pelkään että vauvan vanhemmat hermostuu, jopa kutsuvat poliisin...