Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihmiset nykyään ilkeämpiä täällä?

Vierailija
22.10.2013 |

Huh huh! Taas vähän aikaa täällä ketjuja seurattu ja vastaukset on kyllä ketjuun kuin ketjuun välillä tosi ilkeitä! Ja ihan ilman syytä. Onko kirjoittelijat täällä nykyään ilkeämpiä kuin ennen? Vuosia sitten palstailin aktiivisesti, eikä musta silloin meininki ollut tälläistä.

Ja vittuiluahan tähänkin ketjuun tulee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kun otit aiheen esiin koska oon miettinyt tätä.

mä en ole ennen täällä vieraillut vaan vasta viime aikoina lukenut näitä keskusteluja ja oon ihmetellyt, kun niin usein tuntuu tulevan ihan asiallisiin kysymyksiin/pohdintoihin ihme vittuilua, besserwisseröintiä, pätemistä yms..

paljon toki mukavaakin keskustelua mutta paljon tota ilkeilyä.

just luin jotain ketjua, jossa aloittaja pohti parisuhdeongelmiaan, ja moni vastaus oli luokkaa "ootko ihan idiootti kun olet tossa suhteessa"... mitä hyötyä tollasesta on? jotkut on aloittaneet ketjun sanomalla, että "toivoisin asiallisia vastauksia". eihän tollaista pitäisi tarvita pyytää!

olisi kiva lukea keskusteluja, missä oikeasti yritetään ymmärtää toista ja lähtökohtaisesti ajatellaan toisista hyvää. vaikka sitten mielipiteet ja elämänvalinnat poikkeaisikin.

Vierailija
2/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin tässä yks päivä ihan samaa :D Pari ketjua olen itsekin aloittanut, ja niissä kysynyt ihan jotain perusjuttuja, kuten kokemuksia tietystä tuotteesta tai vinkkejä johonkin ongelmaan. Ja mitä tulee vastaukseksi? Vittuilua jostain kirjoitusvirheistä tai muista epäolennaisuuksista! Kiesus.... Miksi jengi ei osaa käyttäytyä keskustelupalstoilla, eikai kukaan ole todellisuudessa noin ilkeä ventovieraalle joka kysyy neuvoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat

Vierailija
4/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palstahan on turhautumien purkua ja omien ennakkoluulojen levittämistä, ei varsinaista KESKUSTELUA (sellaista on kyllä vaikea löytää mistään).

Muutenkin, ihan tosielämässä, minusta ihmiset käyttäytyvät uskomattoman ajattelemattomasti ja usein röyhkeästi.

Vierailija
5/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 6 vuotta sitten oli vähintään yhtä tyly meininki.

Vierailija
6/6 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2013 klo 18:44"]

Tämä palstahan on turhautumien purkua ja omien ennakkoluulojen levittämistä, ei varsinaista KESKUSTELUA (sellaista on kyllä vaikea löytää mistään).

Muutenkin, ihan tosielämässä, minusta ihmiset käyttäytyvät uskomattoman ajattelemattomasti ja usein röyhkeästi.

[/quote]

Pitäsiköhän tän palstan nimi sitten muuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän