Mä mietin ja ajattelen kokoajan kaikkea turhaa, miten pääsen siiä eroon?
Kaikenlaisia skenaarioita, mitä mun lapsille voi käydä tässä maailmassa tai mitä mun mies touhuaa. Mietin jos erottaisiin ja mitä siitä seuraa. Keskityn miehen huonoihin puoliin enemmän kuin hyviin. Voiko ajatuksia jotenkin hallita, onko joku menetelmä?
Kommentit (11)
Olet pelkkä radiomasto tässä maailmassa. Lähetykset tulee ihan muualta.
Kuten oletkin jo huomannut, niin saat tuommoisia hölmöjä ajatuksia päähäsi.
Ego kertoo sinulle, että sinä olet ajattelija. Mutta ehei .. ei kukaan ole koskaan sanonut, että SINÄ olisit ajattelija.
Sinä olet vastaanotin, kuten oudot ajatukset sinulle (pitäisi) kertoakin.
Zinc
Zinc on pipi. Älä välitä. Koita ajatella positiivisesti
Keskity hyviin puoliin, tee lista mitkä ovat miehen hyvät ominaisuudet, mihin hänessä rakastuit, mitkä ovat lasten vahvuudet, miten voit auttaa lapsia pärjäämään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Keskity hyviin puoliin, tee lista mitkä ovat miehen hyvät ominaisuudet, mihin hänessä rakastuit, mitkä ovat lasten vahvuudet, miten voit auttaa lapsia pärjäämään elämässä.
Ei tämä toimi maailmanlopun pyörittelijöille. Tuo ikävien pakkoajatusten ajatteleminen palvelee tiettyä juttua ihmisessä, eikä sitä voi korvata jollain kivan ajattelulla. Tuo on vähän niin kuin valmistautumista mahdollisiin uhkiin.
Siitä pääsee eroon sisäistämällä se tosiasia että asia tapahtuu silloin kun se tapahtuu, ei vuotta, viikkoa tai edes tuntia aiemmin, ja se asia taphtuu huolimatta siitä oletko sinä pyöritellyt sitä viikkotolkulla päässäsi vai et. Muu ei itelläni ainakaan auttanut. Eli ikävien asioiden ja skenaarioiden pohtiminen ei estä niitä tapahtumasta, niitä pohtimalla ainoastaan elämäsi on koko ajan ikävää, kun se voisi näiden ikävien, väistämättömien tapahtumien välillä olla mukavaakin.
Ongelmasi on se, että sinulla on liikaa aikaa.
Ratkaisu -> mol.fi
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että sinulla on liikaa aikaa.
Ratkaisu -> mol.fi
No ei, olen töissä kyllä 8h/vrk 5pv/vko.
ap
Tää on jotain nykyajan hölmöilyä että ajatuksia voi muka hallita jollain mindfulnesilla.
Minäkin mietin koko ajan, en kerro mitä, mutta vihjaan, että olen mies enkä ole yli kymmeneen vuoteen saanut panna.
Sinä et ole ajattelija
Zinc
et pääse, voit vaan todeta, että se on turhaa. Mutta lienet jo todennut.