Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuheräämiset muttui tuhat kertaa helpommaksi ja miellyttävämmäksi kun....

Vierailija
09.09.2020 |

...en enää vihaa sitä asiaa minkä takia joutuu heräämään. Sen sijaan että ahdistaa ja hirvittää tuleva päivä , tunnen pahimmillaan neutraalia mielenkiintoa. Vaihtakaa pois naisvaltaisilta stressialoilta teknilliselle alalle!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma on usein ihan työpaikkakohtainen, mutta sinulla on käynyt tuuri alanvaihdossa. Onnea ja hauskaa työpäivää!

Vierailija
2/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään hinnasta vaihtaisi pois omalta naisvaltaiselta stressialaltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se stressiala on ollut oma kutsumus ja intohimo niin silloin ymmärrän, mutta olen ihminen joka ei todellakaan elä työlle niin tekninen ala sopii minulle paljon paremmin. En kestänyt enää kun joku kyttäsi non stoppina että teenhän jatkuvasti hikipäissä töitä ja kyttäsi ja kyseenalaisti laatuakin ja antoi ymmärtää että tämä kaikki on jotain elämääkin suurempaa. 

Vierailija
4/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että viihdyt uudessa työssäsi ainakin ”neutraalin mielenkiinnon” verran, mutta tekninen ala ei ole mulle. Viihdyn omalla alallani, siitäkin huolimatta, että se on stressaavaa, alipalkattua, työmäärä on kohtuuton ja ala on täynnä sekopäitä. Mutta sinne veri vetää, minkäs teet.

Vierailija
5/5 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet teknisellä alalla. Vielä kun saisin töitä. No, eipä ole näin työttömänä aamuherätyksiä! Tänä aamuna heräsin sattumalta aikaisin, niin olen jo palstalla kirjoittelemassa. Rahanpuute kyllä stressaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän