Joulukalenteri 2020
Monet kalenterit myydään loppuun heti kun ne julkaistaan ja ensimmäiset alkaa pukata markkinoille nyt syys-lokakuussa. Oisko tipsejä kivoista kalenterista? Itse olen tykännyt kosmetiikkakalenterien lisäksi kahvikalenterista. Ulkomailta löytyy vaikka mitä kivaa.
Kommentit (23)
Semmoinen lakritsikalenteri oli 2018. Oli hyvä. Mainostaa Facebookissa.
Kosmetiikkakalenterit
https://elamaavaripaletilla.blogspot.com/2020/09/joulukalenterit-2020.h…
Mistä sais Baileys kalenterin ilman isoja postikuluja?
Maskikalenteri tai käsidesikalenteri.
Luonnonvarojen ylikuluttajat ja ympäristöntuhoajat saivat rangaistuksesi koronan, mutta eivät oppineet mitään :D
Ostin puolisolle ja äidilleni synttärilahjaksi Lakrids by Bulow laksitsijoulukalenterin. Molemmat lahjansaajat olivat erittäin tyytyväisiä. Lisäksi täytän miehelle ja minulle sellaisen itsetäytettävän kalenterin.
Olutkori on oikein oivallinen valinta!
aikuiset naiset taas on kovin huolissaan maapallosta. ei helvetti.
https://www.glossybox.fi/beauty-box/glossybox-adventtikalenteri-2020/12…
Onko kellään ollut tätä aiempina vuosina?
Hei nyt apuja! Moni kunnollinen kosmetiikkakalenteri on jo tältä vuodelta myyty loppuun, ihan hullua. Mitä suosittelette?
Käytän ihan perinteistä seinäkalenteria. Sen avulla pystyn hyvin seuraamaan joulun lähestymistä.
Miehelle Taffel, itselleni kokeilen Nivean kalenteria.
Semmoinen itse täytettävä olutkalenterin runko tulee varmaan hankittua.
Vierailija kirjoitti:
aikuiset naiset taas on kovin huolissaan maapallosta. ei helvetti.
Mene helvettiin siitä moralisoimasta. Itse varmaan elät kuin mikäkin pyhimys.
Itselläni on skincityn joulukalenteri. Se valitettavasti on myös loppuunmyyty. Vuosi vuodelta kosmetiikkakalenterit menevät aina vain nopeammin. Jos minulla ei tuota olisi niin ostaisin varmaan lumenen ja ysl:n kalenterin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on skincityn joulukalenteri. Se valitettavasti on myös loppuunmyyty. Vuosi vuodelta kosmetiikkakalenterit menevät aina vain nopeammin. Jos minulla ei tuota olisi niin ostaisin varmaan lumenen ja ysl:n kalenterin.
Joo ja moni tubettaja availee nämä jo lokakuussa 😑
Saatiin Mustista ja Mirristä kuvakalenteri ja ostettiin Taffel. Niillä mennään.
Mulla on ollut aina Lumenen kalenteri, niin varmaan tänäkin vuonna.